Waar ligt het aan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12-2024
naar aanleiding van dit stukje,
Op woensdag 28 november 2001 14:08 schreef Floris Diemel het volgende:
Er zit wel een mailinglist in de planning, maar dan krijg je eens per dag/week een overzicht met de voor jou relatieve of juist weer alle nieuwtjes.

Er zijn echter een aantal dingen die voorrang hebben op het moment, dus het kan nog wel een 10-tal weken duren voor we dit gaan implementeren.
vroeg ik me af waar dat aanligt. Is er geen tijd over om de benodigde code te maken, of moet ik aan iets anders denken?

Die code kan misschien ook gemaakt worden door gewone leden(dus niet-crew) en dan gecontroleerd (op fouten) door Femme (of andere crew) of het geimplementeerd kan worden. Of het was is, kan dan vooraf besproken worden, via mail, fora of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hoewel Femme programmeren erg leuk vind moet hij natuurlijk ook nog veel andere dingen doen. Bovendien zijn er altijd wel aantal grote en minder grote dingen/projecten waar aan gewerkt wordt (al dan niet publiekelijk bekend), die meestal voorrang krijgen op kleine toevoegingen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:59

JT

VETAK y0

Op woensdag 28 november 2001 20:43 schreef Bulldog iets doms |:(
Wel belangrijk maar niet relevant ??? :? :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
als die kleine dingen nou gedaan kunnen worden door leden, hebben jullie meer tijd voor de belangrijke dingen. Die code kan weer gecontroleerd worden door speciale crew, speciaal voor dit doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eh... kuch :P ik moet me er gewoon niet mee bemoeien :+ ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op woensdag 28 november 2001 20:49 schreef Bulldog het volgende:
Eh... kuch :P ik moet me er gewoon niet mee bemoeien :+ ;).
Ow ja, en nu snel veranderen dat je iets zei als :

'We zijn bezig met een aantal projecten (niet relevant). Er zijn blangrijke dingen die voor gaan'. En waar is die post gebleven ? Jawel dames en heren, Bulldog kan toveren !

>:) :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik kan hier ook niet veel over zeggen, maar ik weet dat ACM en AntonT af en toe meehelpen met kleine dingen. Als bezoekers mee zouden coden zou de database-structuur en source van de scripts waarschijnlijk voor een groot deel open moeten zijn, ik weet niet of men dat wel zo'n goed idee vindt.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
vanwege hackers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op woensdag 28 november 2001 21:17 schreef WaarAnders het volgende:
vanwege hackers?
Kopieren voor andere doeleinden en hacken denk ik ja.

Ecodan warmtepomp

Anoniem: 13943

Het is wel goed te beveiligen hoor :) maar ik denk dat Femme en ACM liever zelf coden omdat ze dan doorhebben waar ze mee bezig zijn.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 09:53

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een mailinglist (nieuwsbrief) maken is natuurlijk ook meer dan alleen een beetje coden. De nieuwsbrief moet inhoud krijgen en dat kan niet alleen automatisch gedaan worden - als je tenminste een volwaardige nieuwsbrief wil onderhouden. Dit betekent dat er weer van alles georganisteerd moet worden en daar zijn we op dit moment niet aan toe aangezien eerst het nieuws (belangrijk onderdeel van nieuwsbrief) goed moet lopen.
Pagina: 1