Toon posts:

[VB] Multi textures bij GF2 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een mooie GF2 PRo mja hij trekt multi-textures niet. Is dat bij elke GF2 zo of ligt het ana mijn Leadtek kaartje?? Ik heb het geprobeerd en W2K en XP met alle detanators en drivers die het misschien konden doen. Hieronder als verduidelijking een tweetal plaatjes

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/edo.vanbruggen/withtextures.jpg

hier met textures aan per frame zit er dan zo'n rare lichtvlek spel= Emperor battle for Dune btw

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/edo.vanbruggen/withouttextures.jpg

en zonder maar dan zie je een wit/blauwe vlek.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

kan dat aan het spel liggen???

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb dr ook last van in Max Payne en 3dMark 2000 mja moest toch voorbeeld geven

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig id??? :'(

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 15:17
het ligt niet aan geforcen in het algemeen of aan het merk Leadtek, ik heb in elk geval nergens last van
misschien is je kaart brak
probeer 'm anders eens in een andere computer als je dat kunt regelen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Topicstarter
Ja zal ik is doen t heeft niet zó'n haast gelukkig :) ben niet zo'n verslaafde gamer en hij doet het ook nog een beetje alleen beetje minder als je voor 450 zou kunnen verw88

Verwijderd

Ik heb een GeForce2 MX400 van Nvidia en ik heb precies hetzelfde probleem met die spellen met de textures dus

Verwijderd

Heb je dit met alle drivers? anders moet je de laatste detonators eens proberen, misschien lossen die je probleem op

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 30 november 2001 00:45 schreef DMaarten het volgende:
Heb je dit met alle drivers? anders moet je de laatste detonators eens proberen, misschien lossen die je probleem op
das het eerste wat je doet natuurlijk :)

edit:
als je het gelezen had wat ik had geschreven had je dit niet gezegd

bij mn leverancier kende ze het probleem nog niet ff leadtek mailen vanavond.

Verwijderd

Topicstarter
Nou fantastisch Leadtek heeft na een week nog steeds niet gereageerd zijn die altijd zo |:( of heeft iemand wel is antwoord op zijn mail gehad?? Ik heb nog steeds niks kunnen oplossen.

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd,
maar ik zie dat je je kaart hebt geocced.
Draai dat is ff terug, misschien draait ie dan wel weer goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat staat er al een tijdje maar dat hebben we natuurlijk al is terug gezet >> is het 1e wat je doet bij probs <<
Pagina: 1