• rubberduck1978
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
zo ja is het wat?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
je kan hem testen op de sitevan: http://www.ericsson.com/T68 kies daar ergens in de rechter hoek: Try ofzo.. en daarna een schokwave filmpje en kan je alles daar maar proberen wat die kan!!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Ik heb em en hij is "the bomb" Lekker constructief he >:)

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

Heb hem nu ongeveer een week. Beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad. Zeer fijne interface, solide gebouwd, mooi scherm en design, klein, kei veel features. Er is op dit over het algemeen geen beter toestel op de markt dan deze.

Verwijderd

Daar is nogal wat stof over ontstaan.
Display is nogal onderverlicht en menu interface is wat traag.

Toestel constructie is ook niet je van het.
Introductie is keer op keer uitgesteld maar nu wel doorgegaan terwijl er nogwat softwarefouten inzitten.

De prijs ex abo is nogal steep met bijna 1400 piek.

Collega heeft 'm ook maar is tres dissapointed....
Ikzelf vind 'm fraai maar m'n eigen beoordeling telt niet.

Kijk voor info op oa www.gmsarena.nl

• XKB

XKB

Anonymous functional

In de versie die ik heb is de interface iig niet meer traag. De enige vertraging die ik merk is als ik mijn email aan het lezen ben. Dat is dan ook een lijst van ongeveer 100 mailtjes.

Softwarefouten ben ik gelukkig ook nog niet tegen gekomen.

De toestelconstructie voelt idd wel wat minder solide aan door het gebruik van het vele plastic om het toestel licht te houden. Dat is inderdaad een nadeel. Ik had zelf een toestel met bluetooth nodig en op dit moment is dit het enige iewat kleine toestel dat er ook nog mooi uitziet met bluetooth.

Wat betreft het scherm: Das helemaal :P

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Welke provider heb je en welke instellingen gebruik je voor t e-mail menu? Ik heb Libertel met wap via Vizzavi, maar ik krijg het niet voor elkaar om de email werkend te krijgen :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• XKB

XKB

Anonymous functional

Ik heb een eigen mailserver. En gebruik gewoon een gratis dial-up account van zon cdtje en soms als ik zin heb mijn wap-inbel nr. Geeft nl toch een ip-connectie.

Ik denk dat jouw probleem is dat je mail niet gerelayed wordt. Dat komt doordat je ip-adress (van de telefoon) niet in de range ligt van diegene die je mailserver beheert.

Success ermee.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 00:36 schreef ALepH het volgende:
Daar is nogal wat stof over ontstaan.
Display is nogal onderverlicht
LOL, onderverlicht? Heb je het wel eens bekeken? Oh ja, in het zonlicht is het niet al te zichtbaar. Maar het is dan ook een tft scherm he. Als het nog wat helderder was dan zou je batterij in 1 keer leeg zijn.
Toestel constructie is ook niet je van het.
Eerlijk gezegd vind ik het toestel juist ontzettend stevig, zeker in vergelijking met toestellen zoals bijvoorbeeld de 8310. Bovendien heeft Ericsson ook juist zijn best gedaan het toestel licht te houden, en dat is gelukkig zeer goed gelukt.
Introductie is keer op keer uitgesteld maar nu wel doorgegaan terwijl er nogwat softwarefouten inzitten.
De software is niet perfect, maar zoveel fouten zitten er niet in. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Nokia's is het toestel praktisch bug free. De belangrijkste push om hem toch maar uit te brengen was dat Ericsson niet wou wachten op de MMS software. Deze was toch nog niet te gebruiken, en kon later wel worden toegevoegd dmv een gratis software update.
De prijs ex abo is nogal steep met bijna 1400 piek.
In een normale winkel kost ie iets meer dan 1300. Maar wie zou hem nou in hemelsnaam in een winkel kopen? Hang dan meteen een bord om je nek met "rip me off". Ik heb de mijne bij een groothandel gehaald voor 1070, maar bij inet winkels is hij ook al te krijgen voor onder de 1200.

Verwijderd

Welke groothandel?

Verwijderd

Ja welke?

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Als je die dingen echt goedkoop wilt hebben moet je ze gewoon in Zweden halen daar kosten ze echt maar de helft!!!

|Specs|

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 22:49 schreef Korn21 het volgende:
Als je die dingen echt goedkoop wilt hebben moet je ze gewoon in Zweden halen daar kosten ze echt maar de helft!!!
Dat denk ik ook ! :D

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 19:40 schreef Experience het volgende:
Ja welke?
IDD, welke is dat ?
Zou je me een groot plezier meedoen...
een naampje is genoeg ;)

Verwijderd

ik heb hem al een tijdje, en ik vind hem compleet het tegengestelde van wat Aleph zegt. Hij is juist ontzettend solide, zeker voor zo'n klein en licht toestel, de achterkant voelt erg prettig aan door dat rubber. Verder geen kraakjes ala nokia, gewoon heel degelijk. Het display is gewoon prima af te lezen, ook overdag hoor, zeker niet minder dan een gemiddeld zwart-wit GSM display. Sommige menu's worden wel een beetje traag als je ze heel groot hebt (heel veel mail's of sms'en of contacts e.d.) Maar ik ben nog geen phone tegen gekomen die dat niet heeft. Ik ben er tot op heden erg tevreden mee hoor.

plaatjes van m'n t68 hier : [topic=209657/2/25]

Verwijderd

Sorry dat het zo lang duurde, ik kon de exacte informatie niet meer vinden. Ik heb hem gehaald bij TPV Holland, Olieslagerstraat 39, 6044 TB, Roermond, Tel 0475 691559, KvK 12044157. Het is volgens mij een eenmansbedrijfje. De service is denk ik wel okay. De eerste keer dat ik hem kwam ophalen was hij vanwege persoonlijke omstandigheden niet aanwezig. Vervolgens bood hij aan hem langs te komen brengen (naar 's-Hertogenbosch dus) en dat is perfect gegaan. Voor zo'n lage prijs doe ik wel wat moeite :-).

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Heb het toestel ook. De interface is inderdaad niet verschrikkelijk snel....(ivm nokia)

Heeft iemand de nieuwst software? of moet het toestel naar ericsson :( ?

Ik hoor het nog wel

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• XKB

XKB

Anonymous functional

Hoe kan je eigenlijk zien welke software het toestel heeft?

• Zware Unit
Iemand al iets van Tips & Trucs voor de T68?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Zware Unit
HaHa...

bij Ericsson geweest en heb effe nieuwe software in mijn telefoon gepompt :)

Ben er ook achter gekomen hoe je je softwareversie kan checken (Ericsson wilden het niet zeggen :( )

Nu heb ik versie:
----------------
R1C
PRG CXC125401
R1C
PRG CX125418_TAE

LCD SW VERSIONS
TEST: 2001909110
CURRENT: 2001909110
-----------------------
Met dank aan een medewerker (niet van Ericsson ;) )

En hij is sneller, sneller, sneller ...!!!!!! :) :) :)

Verwijderd

je bent gewoon naar een Ericsson gebouw gereden en ff gevraagd of ze er ff nieuwe software in wilden drukken? Waar moet ik zijn :)

Verwijderd

http://www.sonyericsson.com/T68i/shockwave/index.html

Bovenstaande link is echt geweldig. Geeft een perfect beeld weer van de SE. Je kunt meerdere opties uitproberen. Zoals MMS SMS, Mail, pictures ect.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:53

Nitai

Live the life you love.

is inderdaad heel erg leuk gedaan die demo. Het lijkt alsof je het echt bedient ook.

Het beste blijft gewoon uitproberen in de winkel met de t68i in je hand. :) tis een coole telefoon! :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:00

HenkS

Da_king alias HenkS

kun je met die telefoon dus ook mail via popmail ophalen (dus zonder te connecten met laptop of pc?)

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 11:37
Op donderdag 04 juli 2002 15:29 schreef HenkS het volgende:
kun je met die telefoon dus ook mail via popmail ophalen (dus zonder te connecten met laptop of pc?)
Ja dat is mogelijk. Geen probleem. Soms haal ik mijn mail bij xs4all op via mijn t68i.

Verwijderd

software checke = gewoon rechts * links links * links *

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-03 13:32

Tys

Ik heb de T68i (zit vrij weinig verschil in geloof ik), dat ding is dus echt gaaf vind, nee, dat ding heb ik de eerst 2 dagen bijna niet uit het oog gehad, zo trots was, ik, zeker een aanrader (**** abbonemenetne kosten wel kapitalen)... zeer leuk beessie

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Pagina: 1