Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Verwijderd
Display is nogal onderverlicht en menu interface is wat traag.
Toestel constructie is ook niet je van het.
Introductie is keer op keer uitgesteld maar nu wel doorgegaan terwijl er nogwat softwarefouten inzitten.
De prijs ex abo is nogal steep met bijna 1400 piek.
Collega heeft 'm ook maar is tres dissapointed....
Ikzelf vind 'm fraai maar m'n eigen beoordeling telt niet.
Kijk voor info op oa www.gmsarena.nl
Softwarefouten ben ik gelukkig ook nog niet tegen gekomen.
De toestelconstructie voelt idd wel wat minder solide aan door het gebruik van het vele plastic om het toestel licht te houden. Dat is inderdaad een nadeel. Ik had zelf een toestel met bluetooth nodig en op dit moment is dit het enige iewat kleine toestel dat er ook nog mooi uitziet met bluetooth.
Wat betreft het scherm: Das helemaal
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik denk dat jouw probleem is dat je mail niet gerelayed wordt. Dat komt doordat je ip-adress (van de telefoon) niet in de range ligt van diegene die je mailserver beheert.
Success ermee.
Verwijderd
LOL, onderverlicht? Heb je het wel eens bekeken? Oh ja, in het zonlicht is het niet al te zichtbaar. Maar het is dan ook een tft scherm he. Als het nog wat helderder was dan zou je batterij in 1 keer leeg zijn.Op donderdag 29 november 2001 00:36 schreef ALepH het volgende:
Daar is nogal wat stof over ontstaan.
Display is nogal onderverlicht
Eerlijk gezegd vind ik het toestel juist ontzettend stevig, zeker in vergelijking met toestellen zoals bijvoorbeeld de 8310. Bovendien heeft Ericsson ook juist zijn best gedaan het toestel licht te houden, en dat is gelukkig zeer goed gelukt.Toestel constructie is ook niet je van het.
De software is niet perfect, maar zoveel fouten zitten er niet in. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Nokia's is het toestel praktisch bug free. De belangrijkste push om hem toch maar uit te brengen was dat Ericsson niet wou wachten op de MMS software. Deze was toch nog niet te gebruiken, en kon later wel worden toegevoegd dmv een gratis software update.Introductie is keer op keer uitgesteld maar nu wel doorgegaan terwijl er nogwat softwarefouten inzitten.
In een normale winkel kost ie iets meer dan 1300. Maar wie zou hem nou in hemelsnaam in een winkel kopen? Hang dan meteen een bord om je nek met "rip me off". Ik heb de mijne bij een groothandel gehaald voor 1070, maar bij inet winkels is hij ook al te krijgen voor onder de 1200.De prijs ex abo is nogal steep met bijna 1400 piek.
|Specs|
Verwijderd
Dat denk ik ook !Op maandag 03 december 2001 22:49 schreef Korn21 het volgende:
Als je die dingen echt goedkoop wilt hebben moet je ze gewoon in Zweden halen daar kosten ze echt maar de helft!!!
Verwijderd
plaatjes van m'n t68 hier : [topic=209657/2/25]
Verwijderd
Heeft iemand de nieuwst software? of moet het toestel naar ericsson
Ik hoor het nog wel
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
bij Ericsson geweest en heb effe nieuwe software in mijn telefoon gepompt
Ben er ook achter gekomen hoe je je softwareversie kan checken (Ericsson wilden het niet zeggen
Nu heb ik versie:
----------------
R1C
PRG CXC125401
R1C
PRG CX125418_TAE
LCD SW VERSIONS
TEST: 2001909110
CURRENT: 2001909110
-----------------------
Met dank aan een medewerker (niet van Ericsson
En hij is sneller, sneller, sneller ...!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Bovenstaande link is echt geweldig. Geeft een perfect beeld weer van de SE. Je kunt meerdere opties uitproberen. Zoals MMS SMS, Mail, pictures ect.
Het beste blijft gewoon uitproberen in de winkel met de t68i in je hand.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ja dat is mogelijk. Geen probleem. Soms haal ik mijn mail bij xs4all op via mijn t68i.Op donderdag 04 juli 2002 15:29 schreef HenkS het volgende:
kun je met die telefoon dus ook mail via popmail ophalen (dus zonder te connecten met laptop of pc?)
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania