ik wil mxstream aan gaan schaffen, maar nu wil ik het voor twee computers hebben zonder een netwerk aan te leggen, bestaan er ook modem, die je op twee computers aan kan sluiten?
alvast bedankt,
bas
alvast bedankt,
bas
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Begroeting onder posts & repliesOp woensdag 28 november 2001 20:09 schreef bastiantjes het volgende:
ja kijk maar ik wil geen netwerk want mijn vader wil geen virussen, en dus wil ik gewoon een directe verbinding alleen met de modem, bestaat er een speciale modem?
bas
Verwijderd
Ik zou je vader eens uit gaan leggen hoe dat nu zit met virussenOp woensdag 28 november 2001 20:09 schreef bastiantjes het volgende:
ja kijk maar ik wil geen netwerk want mijn vader wil geen virussen, en dus wil ik gewoon een directe verbinding alleen met de modem, bestaat er een speciale modem?
bas
Verwijderd
Verwijderd
1.BSOp woensdag 28 november 2001 20:09 schreef bastiantjes het volgende:
bas
Verwijderd
[miereneukmode]Op woensdag 28 november 2001 20:25 schreef jadjong het volgende:
Zo een modem bestaat wel!!
gewoon je ADSL modem tweaken (hoe dat moet kan je hier vinden> http://www.google.com
Daar zet je er een splitter achter(wij nomen dat een HUB/SWITCH)
En je kan onafhankelijk internetten.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()