Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
Verwijderd
Verkopen ze die boxen misschien nog? Misschien kun je anders ff op de doos in de winkel kijken. Als ze dat soort info er ooit op hebben gezet heb je een kans dat ze dat nogsteeds doen...
Dat zijn Pioneer speakers niet ? Ik zou die kist achterwege laten en ze in ieder geval in een MDF 18mm hoedenplank schroeven. Het verschil met een kist hoor je echt niet.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Zijn inderdaad Pioneer speakers en nee helaas verkopen ze ze niet meer.
Tweede reply: volgens mij hoor je wel degelijk verschil....volgens mij is je kofferbak als gezamenlijke klankkast verre van optimaal.
Oh ja en het moet 18 mm zijn? 15 niet goed?
Tweede reply: volgens mij hoor je wel degelijk verschil....volgens mij is je kofferbak als gezamenlijke klankkast verre van optimaal.
Oh ja en het moet 18 mm zijn? 15 niet goed?
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
ff late reply,
Hoe dikker de plank hoe minder resonantie, en als je in de kofferbak wat geluidsabsorberend materiaal aanbrengt dan is het een prima klankkast.
Hoe dikker de plank hoe minder resonantie, en als je in de kofferbak wat geluidsabsorberend materiaal aanbrengt dan is het een prima klankkast.
Donec eris felix, multos numerabis amicos