vast in Metal Gear Solid (pc versie)

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
jaja the good oldie ;)

ik ben net ff lekker bezig maar ik zit vreselijk vast,

ik zit nu bij die psycho dude en hij heeft net bijna m'n vriendinnetje zichzelf door d'r hoofd laten knallen, aleen nu zie ik vrolijk solid snake met 2 zwarte balken boven en onder (aangezien het nog steeds een cutscene is) maar ik kan niets.. ik heb geen subtitles hier (om 1 of andere vage reden) dus weet ook niet wat ik nou moet doen! ik kan niet op action ofzo drukken... enige wat ik kan doen is snake z'n guns laten wisselen maar jah daar heb ik vrij weinig aan :)

nu heb ik wat gelezen over dat je in de pc game van controller moet wisselen (als je met keyboard speelt moet je met gamepad gaan spelen en andersom) maar kheb er een joystick aanhangen en die doet het wel tijdens normaal spel, maar nu die zo hangt kan ik ook daar niets mee

iemand enig id wat ik moet doen?

blup

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 21:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

keertje of 3 / 4 keer dood laten gaan, dan belt Campbell op met de oplossing. (ja.. hij belt ECHT met de oplossing.)

edit:
Hum... ik moet beter lezen :) Als het goed is moet het beeld ff zwart worden, de cut-scene balken verdwijnen en dan is Psycho Mantis ook uit je beeld... zit in de kamer .. dus zoeken... Je hebt Meryl nu bewusteloos geslagen als het goed is?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
nou ik kan wachten tot ik een ons weeg er gebeurt niets

ik blijf dus staren naar dit beeld:

ff plaatje resizen.. 2mb is nie fijn

ik kan wel met de nr keys wapens wisselen maar daar heb ik weinig aan :)

blup

Verwijderd

kan je maybe grote zwarte vlekken resizen ?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 20:09 schreef real_raichu70 het volgende:
kan je maybe grote zwarte vlekken resizen ?
twas geen groot zwart vlek... maar hij was nog nie klaar met uppen.. maar kheb ff de link weggehaalt.. moet ff psp downen om te kunnen resizen

paint maakt er standaart 2 mb van :(((

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/tegelaer/blaat.jpg

dat krijg ik dus! (minus de witte randen das paintcrap :(

blup

Verwijderd

misschien lompe vraga maar hang je niet gewoon? en is t een rip/iso? daar kan t ook aan liggen

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ik hang niet!

muziek gaat door
je ziet nu snake met granaat in z'n hand ik kan gewoon wapens changen dus hij hangt niet

blup

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:41
Moet je effe MrRudi vragen. Is expert op gebied van Metal Gear games.
Kijk in verschillende MGS2 topics, staat hij zeker tussen.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

op psx was het zo dat hij je bewegingen kon "voelen" als hij in slot1 zat, misschien heeft het daar mee te maken.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 21:18 schreef MM- het volgende:
op psx was het zo dat hij je bewegingen kon "voelen" als hij in slot1 zat, misschien heeft het daar mee te maken.
hij kon je "gedachten lezen" als je controller in 1 zat ja

maar bij de pc kan zoiets niet dus moet het iets anders zijn... volgens ign is het zo dat je een andere controller moet gebruiken (ipv keyboard joystick enzo)

blup

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:17
Normaal gesproken zou je Snake gewoon weer onder controle moeten krijgen. Makkelijkste is sowieso om stun grenades te gebruiken tegen Meryl.

Maar ja ik heb alleen de PSX versie gespeeld.
Misschien kan je een save gerbruiken om opnieuw tegen hem te vechten, echt moeilijk is ie niet.
Tenzij je niet van controller wisselt, heb ik voor de uitdaging maar gedaan, deed er 45minuten over om hem dood te krijgen.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 21:21 schreef shingo het volgende:
Normaal gesproken zou je Snake gewoon weer onder controle moeten krijgen. Makkelijkste is sowieso om stun grenades te gebruiken tegen Meryl.

Maar ja ik heb alleen de PSX versie gespeeld.
Misschien kan je een save gerbruiken om opnieuw tegen hem te vechten, echt moeilijk is ie niet.
Tenzij je niet van controller wisselt, heb ik voor de uitdaging maar gedaan, deed er 45minuten over om hem dood te krijgen.
dat is dus het hele probleem, ik heb niet de psx versie en kan dus niet van controller wisselen... maar zelfs als ik van m'n keyboard willen wisselen zou het niet kunnen aangezien ie blijft hangen in de cutscene .. :(

blup

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Slecht nieuws ouwe, je spel hangt...

Heb ook de PC versie, hoort na de scene gewoon weer snake te kunnen besturen om met psycho mantis te kunnen battelen.

Dus oplossing lijkt mij, savegame precies voor et probleem maken, liefst iets verder terug. Savegames ergens opslaan, Game uninstallen, Opnieuw installen, savegames terugpleuren en hopen dat ie et nu wel doet...

Succes ;)

Signature?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 21:31 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Slecht nieuws ouwe, je spel hangt...

Heb ook de PC versie, hoort na de scene gewoon weer snake te kunnen besturen om met psycho mantis te kunnen battelen.

Dus oplossing lijkt mij, savegame precies voor et probleem maken, liefst iets verder terug. Savegames ergens opslaan, Game uninstallen, Opnieuw installen, savegames terugpleuren en hopen dat ie et nu wel doet...

Succes ;)
darn... khad al de crack moeten gebruiken omdat de iso nie werkt (please insert correct cd) had dus al geen cutscenes/ondertiteling .. :( ik ben zielig

blup

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op woensdag 28 november 2001 21:35 schreef Werkeend het volgende:

[..]

darn... khad al de crack moeten gebruiken omdat de iso nie werkt (please insert correct cd) had dus al geen cutscenes/ondertiteling .. :( ik ben zielig
Ehm, ik heb ook een gekopieerde versie van iemand gehad, dus ook met crack, maar heb gewoon alle cutscenes + ondertiteling (moet je aanzetten bij opties)...

Dus volgens mij heb je de rip... |:(

Damn, wanneer komt MGS2 nou es uit op de PS2... *D

Signature?

• Albinoraptor
Op woensdag 28 november 2001 22:21 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Ehm, ik heb ook een gekopieerde versie van iemand gehad, dus ook met crack, maar heb gewoon alle cutscenes + ondertiteling (moet je aanzetten bij opties)...

Februari :(
Of je moet hem importeren.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 22:21 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

ehm ik heb 2 cd's hier liggen :)
mgs cd1 en mgs cd 2

dusse het is iig niet de rip :)

blup

• Creepy

Creepy

Heb MSG voor de PC hiero liggen.. origineel. En bij mij gaat ie (uiteraard) ook gewoon door. Als je first person mode kijkt, dan zie je wat Psycho Mantis ziet i.p.v. wat Snake ziet.

Ennuh... voor die tweede "controller" truc op de PC, dat geintje zal ik hiero maar ff wat duidelijker maken.

Waar o waar zit op je keyboard een 2de set cursor toetsen? >:) (voor diegene die gaan joystick/gamepad hebben hehe)

edit:
Hmm. mocht je er met deze hint nog niet achter zijn, laat je dan 3 of 4 keer afmaken door Mantis (als het spel door blijft gaan tenminste >:) ), dan belt Campbell dus op met DE tip.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

En koop spellen voortaan :P
13 november jongstleden :P

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 00:31 schreef MrRudi het volgende:
En koop spellen voortaan :P
[..]

13 november jongstleden :P
kheb gezocht vooor mgs... koste bij de goedkoopste nog steeds 100 piek..

dank je feestelijk

blup

• Creepy

Creepy

Op donderdag 29 november 2001 07:34 schreef Werkeend het volgende:

[..]

kheb gezocht vooor mgs... koste bij de goedkoopste nog steeds 100 piek..

dank je feestelijk
100 Piek? ga nou niet zeggen dat MGS dat niet waard is. Je krijgt er zelfs alle VR missions bij! (ik heb er eehh.. 99.95 voor betaald..)

Verwijderd

Overigens, ik heb de uhum 'backup' versie van MGS op de PSX, maar ik zou eigenlijk wel het origineel willen hebben. Is de originele MGS nog verkrijgbaar voor de PSX? Of zijn die uitverkocht en worden niet meer gemaakt?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 09:16 schreef Creepy het volgende:

[..]

100 Piek? ga nou niet zeggen dat MGS dat niet waard is. Je krijgt er zelfs alle VR missions bij! (ik heb er eehh.. 99.95 voor betaald..)
momenteel short on money door rtcw uitzuigers :) 110 voor een special edition tjah ;)

ik ga hem wel kopen... maar nu nog even niet.

net zoals commandos 2 ik kocht hem op de dag dat ik het uitgespeeld had :)

blup

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 09:38 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Overigens, ik heb de uhum 'backup' versie van MGS op de PSX, maar ik zou eigenlijk wel het origineel willen hebben. Is de originele MGS nog verkrijgbaar voor de PSX? Of zijn die uitverkocht en worden niet meer gemaakt?
Ik neem haast aan van wel eigenlijk. Ik heb mijn Europese ook pas laat gekocht en toen lagen er nog wel...ik wil wel eens voor je navragen.
Op donderdag 29 november 2001 11:52 schreef Werkeend het volgende:

[..]

momenteel short on money door rtcw uitzuigers :) 110 voor een special edition tjah ;)

Das een reden :) MGS is 100 piek echt wel waard, dus dat is geen reden om het niet te kopen, wel vreemd dat ie nog niet gedaald is trouwens. Och ik heb Starcraft en UT ook pas gekocht toen ik het al lang speelde, mijn grootste zonde tot nu toe ;) :)

• Albinoraptor
Op donderdag 29 november 2001 11:52 schreef Werkeend het volgende:

[..]

RTCW is het geld niet waard. MGS zeker.
Valt echt zwaar tegen.

Verwijderd

Ik heb overigens hetzelfde probleem (maar de mijne is wel een rip-versie).
Bij mij blijft hij ook hangen en kan ik alleen nog maar wapens wisselen, shit dus. Heb al geprobeerd opnieuw te installeren maar maakt geen f*ck uit....
Pagina: 1