Ik heb een beetje problemen met Žt installeren van nieuw intern geheugen. Ik had 128 MB in mŽn computer zitten, maar wou daar 2 x 256 Infineon CAS 3 inzetten.
Twee van die reepjes gehaald, erin gezet, booten......
de computer gaf maar 256 aan.
Eerst gekeken welke de defecte was. Was de ene die ik in de tweede bank had geplaatst.
Nieuwe gehaald bij de winkel........
weer!!!!!
Weer 256. De nieuwe dimm was dus ook niet goed (getest door Žm alleen in de eerste bank te plaatsen).
Ik geprobeerd met 256 en mŽn oude van 128 (allemaal 133 MHz trouwens). Computer gaf gewoon 256 aan. Nu geprobeerd om mŽn oude 128 alleen in de eerste bank te plaatsen.
Computer werkte niet. Geheugen naar de kl*te.
Kan het zijn dat mŽn tweede geheugenbank van mŽn moederbord niet echt aardig is voor die dimmetjes en ze gewoon sloopt, of is de kans groter dat ik gewoon pech heb en telkens foute dimmetjes mee heb gekregen bij de winkel en zelf mŽn oude 128 heb gesloopt?
Twee van die reepjes gehaald, erin gezet, booten......
Eerst gekeken welke de defecte was. Was de ene die ik in de tweede bank had geplaatst.
Nieuwe gehaald bij de winkel........
Ik geprobeerd met 256 en mŽn oude van 128 (allemaal 133 MHz trouwens). Computer gaf gewoon 256 aan. Nu geprobeerd om mŽn oude 128 alleen in de eerste bank te plaatsen.
Computer werkte niet. Geheugen naar de kl*te.
Kan het zijn dat mŽn tweede geheugenbank van mŽn moederbord niet echt aardig is voor die dimmetjes en ze gewoon sloopt, of is de kans groter dat ik gewoon pech heb en telkens foute dimmetjes mee heb gekregen bij de winkel en zelf mŽn oude 128 heb gesloopt?