wat wil je daarmee zeggen, moet ik hem dan juist kopen of niet, er zit wel een Geforce 3 in
Krijgen (gratizz) of kopen?
Hoe lang moet/wil je er mee doen, en denk je dat je dit geval kan upgraden straks?
Hoe lang moet/wil je er mee doen, en denk je dat je dit geval kan upgraden straks?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik hoef hem niet te kopen, ik kan hem KRIJGEN, ik weet niet of ik hem nog wil updaten, het is wel een goed systeem waarmee je volgens mij lang mee vooruit kan gaan
wat, geen plaatje?
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Altijd dat gezeik over Compaq 
Ik zou hem persoonlijk zelf niet kopen, maar dat komt denk ik meer omdat ik houd van zelf mijn systeem in elkaar zetten, en mee te prutsen.
Als je gewoon een goed systeem wil hebben dat meteen werkt, en waar je kwa hardware weinig aan hoeft te doen, dan zou hij wel erg aantrekkelijk zijn
Ik zou hem persoonlijk zelf niet kopen, maar dat komt denk ik meer omdat ik houd van zelf mijn systeem in elkaar zetten, en mee te prutsen.
Als je gewoon een goed systeem wil hebben dat meteen werkt, en waar je kwa hardware weinig aan hoeft te doen, dan zou hij wel erg aantrekkelijk zijn
Krijgen voor f 2.200 is niet gratis heOp woensdag 28 november 2001 19:44 schreef BackSlash32 het volgende:
Krijgen (gratizz) of kopen?
maar ja best redelijk ding voor die prijs. Aleen SDRAM? En met of zonder monitor? Heb niet helemaal goed gelzen
Edit: WEL gratis? Ohhh dan doen! Als 'ie niet bevalt kom ik 'm wel ff ophalen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zou ik zeker niet voor die prijs laten liggen
http://www.compaq.nl/presario/gfx1/supertower.jpg
hier is dan een plaatje,
ik hoorde dat je de hardware van Compaq niet mag upgraden of zo, waarom snap ik niet, als je hem koopt is hij toch van je en mag je toch zelf bepalen wat je eraan doet
hier is dan een plaatje,
ik hoorde dat je de hardware van Compaq niet mag upgraden of zo, waarom snap ik niet, als je hem koopt is hij toch van je en mag je toch zelf bepalen wat je eraan doet
ik zou het wel doen, is niet duur.
maar wat voor een monitor zit er nou bij, want dat staat er niet erg duidelijk
maar wat voor een monitor zit er nou bij, want dat staat er niet erg duidelijk
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:36
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ja, als je hem gratis krijgt moet je het altijd doen, das logisch
Onderdelen verkopen of compleet ombouwen. Het is idd een goed systeem, p4 met RDRAM en een geforce 3 met soundblaster live. Leuk systeempje 
Maar zo goedkoop
Maar zo goedkoop
Lijkt me heel goed ding, vette config, veel mogelijkheden, 5 pci sloten...
En niet te duur
Kopen die hap
En niet te duur
Kopen die hap
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
uhhh er zit DDR in...800mhz
400mhz bus GF3 en nog meer compaq dingen..is opzich niet duur...maarja..nav2001 op Xp????
400mhz bus GF3 en nog meer compaq dingen..is opzich niet duur...maarja..nav2001 op Xp????
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
er zit een 19inch platte beeldbuis bij, en hoe het komt dat hij FL 2200 is ga ik je niet vertellen
1 tip , ik heb zo mijn contacten, haha
1 tip , ik heb zo mijn contacten, haha
lezen is toch wel erg moeilijkOp woensdag 28 november 2001 19:49 schreef ThaNetRunner het volgende:
uhhh er zit DDR in...800mhz
er zit standaard winME op, en er zit RDRAM in, geen DDR
edit: typo's
nou kijk, die gast er op een 1 of andere manier 10 in zijn bezit gekomen, en hij heeft er nu nog 1tje over, ze gingen als warme broodjes over de toonbank
Pagina: 1