• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Op deze site van Dataviz staat een actie voor Palm 505, 500 en 125 handhelds. Nu begrijp ik alleen de actie niet precies.
Get Documents To Go 4.0 (excluding the Add-On Kit) for FREE* up to 30 days from date of purchase of your m500, m505 or m125 handheld.
Is dit een trail versie die de eerste 30 dagen na aanschaf gratis is of bedoelen ze ermee dat als je binnen 30 dagen na de aanschaf van je Palm versie 4 van Docs to Go gratis kan krijgen. Afgezien van shipping etc.

Weet iemand hier het antwoord op of heeft iemand hier ervaring mee?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 16:36

scorpionv

This space for rent

Je krijgt de upgrade helemaal gratis, je moet gewoon de 4.003 versie downloaden, en het serienummer krijg je dan via de mail.
edit:

Je moet dus hier registreren, dan krijg je een nieuw serienummer (voor DTG4.003), en die kun je hier downloaden.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:22

botoo

💀 too old to die young

...FREE* up to 30 days from date of purchase...
Maw tot 30 dagen na aanschaf kan je de DTG 4.0 gratis krijgen.

offtopic:
Dat is goedkoper dan de 15 piek die ik voor een legale versie (incl. Add-On) op de HCC heb moeten betalen (maar daar klaag ik helemaal niet over) :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
scorpionv kan je precies vertellen hoe het moet want ik snap er niets van. Volgens mij zit bij mijn Palm 505 standaard versie 3 kan ik dat gebruiken voor het registreren vij DataViz.

Please explain.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.