[firmware] oude firmware lite-on 16101B gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
Ik heb dus de 16x10x40x brander van Lite-on
type LTR-16101B
firmware versie: TSOW
en ik ben dus op zoek naar de vorige versies
namelijk TS0V en TSOT

dit omdat ik met deze firmware niet fatsoenlijk kan branden
van de lite-on site zijn ze niet te trekken, daar staan ze nergens meer (ook niet met handmatig intypen)

kan iemand deze naar me toe mailen???
alvast bedankt.

www.kuiphuis.nl

• Nowhere
schop

www.kuiphuis.nl

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Volgens mij kun je deze drive niet downgraden. Daar zit een beveiling op dat hij geen oude versie terug flashed.

maar dat heb ik van iemand die in een pc zaakje werkt, dus weet het niet zeker!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 14:09

Xof

Klopt, downgraden lukt niet.
Ik heb het geprobeerd en dan geeft die een melding aan dat het niet kan of je moet het hardwarematig oplossen. (ik weet niet of dat kan)

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 23:47
Ik ben wel benieuwd wat er bij jou niet werkt dan! Ik heb de 16101B en vanaf de originele t/m TSOW firmware geen enkel probleem. Tot nu toe ideale brander. Enige nadeel tov de Plex 16x is dat ie geen UDMA kan...

• Nowhere
probleem is dat mijn brander per cd 100x BURN-Proof aanzet, omdat zijn geheugen constant leegloopt.

als ik op 4x speed brandt gaat het nog redelijk, maar 16x speed moet hij constant zijn buffer gaan vullen...

heel vervelend, ik kan dus wel cds bakken, maar 1 cdtje kost gewoon 20 minuten tijd

www.kuiphuis.nl

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

dat lijkt me een DMA-probleem...

Ik heb met m'n plex ook ervaring met een firmware-versie waarbij hij dat deed... dat kwam dus doordat hij met die firmware (1.03) niet op DMA wilde... toen 1.04 uitkwam hebbik die geinstalleerd en toen ging ie weer op DMA :)

nOLoGIc zegt dat de 16x LiteOn niet op UDMA kon... bedoel je hiermee dat ie dus ook niet op DMA wil :?

Mij is al eens verteld dat UDMA niet hetzelfde is als DMA :{ Dus kijk eens oftie op DMA loopt in windows, zo niet proberen dit aan te zetten. Als dat niet werkt dannehm... eeeh... wachten op nieuwe firmware :? :(

Hoi

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 15:14 schreef Nowhere het volgende:
probleem is dat mijn brander per cd 100x BURN-Proof aanzet, omdat zijn geheugen constant leegloopt.

als ik op 4x speed brandt gaat het nog redelijk, maar 16x speed moet hij constant zijn buffer gaan vullen...

heel vervelend, ik kan dus wel cds bakken, maar 1 cdtje kost gewoon 20 minuten tijd
Sychronisatie aanzetten van de ide devices kan nog wel eens helpen in jou geval

• Nowhere
hoe zet ik synschronisatie aan???

DMA weet ik ook zo niet... maar daarvoor is de search :)

www.kuiphuis.nl

• Nowhere
potverdorie
wat was echt de DMA

[topic=97793/1/40]
om DMA aan te zetten :)
en syncronisatie staan blijkbaar altijd al aan in Win2k, ik kon het namelijk alleen maar "uitschakelen" (niet gedaan dus )

thnx guys!!

www.kuiphuis.nl

Pagina: 1