Toon posts:

rechthoekige kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een kast die volledig reckhoekis is.

Dus geen 1 ribbeltje of versierseltje. Knopjes liefst achter klepje of heel subtiel weggewekt.

Bestaat er ook zo'n hele simpele kast?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Bij Akiba (http://www.watch.impress.co.jp/akiba/) komen ze wel eens voorbij maar het zijn van die super kleine miniATX dingen waarbij dus alles op je MB moet zitten.

Ik denk dat je toch zelf zal moeten knutselen als je ook een fatsoenlijk systeem wilt hebben.

Senile! Senile Oekaki

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Persoonlijk vind ik de Lian-Li PC60 heel simpel. Nadeeltje is misschien het stukje waar de power/reset schakelaar en de power/ide ledjes op zitten.
En de prijs natuurlijk

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 13:37

chromeeh

the Gnome

Maybe een tip: Bouw zelf een case....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:33
Op woensdag 28 november 2001 23:21 schreef crashoverride het volgende:
Maybe een tip: Bouw zelf een case....
Dit lijkt mij ook het beste, want een volledig rechthoekige kast waar alles is weggewerkt is volgens mij moeilijk te vinden, en als ie er is zal er wel een prijskaartje aan hangen ;)

Lijkt me trouwens wel een strak idee voor een case-mod: een volledig rechthoekige kast :D

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Op donderdag 29 november 2001 09:29 schreef mikey4ever het volgende:

[..]

Dit lijkt mij ook het beste, want een volledig rechthoekige kast waar alles is weggewerkt is volgens mij moeilijk te vinden, en als ie er is zal er wel een prijskaartje aan hangen ;)

Lijkt me trouwens wel een strak idee voor een case-mod: een volledig rechthoekige kast :D
Wat houd je tegen? Grijp je dremel en aan de slag >:).

En ja, ik denk dat een volledig rechthoekige kast moeilijk/niet te krijgen zal zijn. Zelfbouw is een betere optie.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1