Ik heb ooit eens ergens gelezen dat het schadelijk is voor (beamer of spelcomputer) om je Nintendo 64 op een beamer aan te sluiten. Klopt dit?
Sh*t
Voorwat en waardoor is dat precies schadelijk?
Voorwat en waardoor is dat precies schadelijk?
Geldt toch alleen voor projectie TV.
Een beamer brandt toch niet in, anders zou je er toch geen presentatie op kunnen houden?
Volgens mij zou dat dus wel moeten kunnen.
Een beamer brandt toch niet in, anders zou je er toch geen presentatie op kunnen houden?
Volgens mij zou dat dus wel moeten kunnen.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Het gaat om de Sony VPL-CX4, een behoorlijk nieuw model.
Dit is wel een HEEL oude "disclaimer" uit de nintendo boekjes. Het heeft te maken met het feit dat spellen vroeger nogal "statisch" waren qua beeld en dat je soms wel urenlang op een scherm ronddoolde (denk aan pacman).
Een beamer of een lcd of een projectiescherm kan dan zeker inbranden.
Als je een hele middag mariokart gaat spelen ofzo hoef je daar niet echt bang voor te zijn (tenzij je uren op selectiemenu's blijft hangen).
Als je een hele middag mariokart gaat spelen ofzo hoef je daar niet echt bang voor te zijn (tenzij je uren op selectiemenu's blijft hangen).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zou er niet bang voor zijn. Je moet met moderen schermen/projectoren wel heel erg lang hetzelfde beeld weergeven voordat de zooi infikt.Op woensdag 28 november 2001 19:53 schreef JvS het volgende:
Dit is wel een HEEL oude "disclaimer" uit de nintendo boekjes. Het heeft te maken met het feit dat spellen vroeger nogal "statisch" waren qua beeld en dat je soms wel urenlang op een scherm ronddoolde (denk aan pacman).
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Pagina: 1