[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
saaie lan dan als er alleen UT'ers komen.
Verder helemaal niemand die reageert? 
Het word nu trouwens een "free" lan. dus als er animo voor rtcw/q3 of wat dan ook is word dat ook gespeeld. lees de site maar voor meer info.
Het word nu trouwens een "free" lan. dus als er animo voor rtcw/q3 of wat dan ook is word dat ook gespeeld. lees de site maar voor meer info.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Zullen we met RSA gaan als je ook mag cs'en?Op woensdag 28 november 2001 23:27 schreef NOxie het volgende:
Gaaap
Als ik het goed begrijp is die lan maar voor 35man??? lijkt me nou niet echt leuk de heletijd ut'en
( en er zijn al 50man inschreven )
en ik las dat alles goed is behalve CS 
En aangezien hier op GoT een heleboel CS'ers zitten denk ik dat het moeilijk is om die lan vol te krijgen...
Bij ons op school word ook een lan gehouden en wij hebben ook probs met genoeg man vinden...
[off]
Kom eens opp msn ofzo, icq?
[/off]
En aangezien hier op GoT een heleboel CS'ers zitten denk ik dat het moeilijk is om die lan vol te krijgen...
Bij ons op school word ook een lan gehouden en wij hebben ook probs met genoeg man vinden...
[off]
Kom eens opp msn ofzo, icq?
[/off]
Op woensdag 28 november 2001 23:30 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Zullen we met RSA gaan als je ook mag cs'en?Kwil wel weer wat filmpjes leechen
Je komt zo in ieder geval aan je posts noxie
NA lan aarst (kan ook niet anders, het is in nieuwegein
)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik wilde wel gaan, maar begin nu te twijfelen...
Beetje spam eigenlijk wel. Sorry, hier is GoT niet voor bedoeld
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()