Dit is ongelofelijk! Heb je 8 maand geleden een nokia 8210 gekocht, is ongeveer een maand geleden stuk gegaan(allemaal strepen in beeld enzo) en ik er dus mee heen in assen en daar konden ze weinig voor me doen, euh ja misschien opsturen kwam een van die verkoopsters op het idee :?! Nou ja laat maar want ik kreeg ook geen leen telefoon mee! Ik nog eens proberen bij belcompany in groningen want de telefoon deed het alleen maar slechter, beeld enzo viel compleet weg
! En daar zeiden ze dat ie opgestuurd moest worden, maar ik kreeg geen vervang telefoon
! Ik direct verzekeringetje afgesloten en een telefoontje mee gekregen zo domme sony J-5 die geen kont kon! Maar goed ik kreeg ook direct te horen dat ik het er wel een week of 4 mee moest doen en in het uiterste geval 6 week! Ik vet balen......:'( :(:(:(:(!!! Maar goed na zo'n drie week kreeg ik een telefoontje dat ie klaar was! Dus ik vanmiddag die telefoon ophalen, compleet nieuwe software opgekomen enzo en m'n frontje met vet veel krassen enzo terug! Ik effe gekeken in het menu en alles zag er prima uit! Dus ik ga de winkel uit. En kom even later thuis word ik gebeld zonder dat iemand mij ook kan verstaan
Dus ik alles proberen zonder enig resultaat. Wat ik wel zie is dat ze een schroefje niet hebben vast gedraait en dat ze er een zegel op hebben gegooid dat ie niet kan worden geopend, nou ja dat ze het dan kunnen zien.
Dus ik iets voor zessen vet kwaad opbellen naar Belcompany, krijg ik eerst wat te horen en daarna leggen ze er weer op. ik daarna elke 30 seconden proberen maar zonder resultataat, nou ja dat ik na zessen de voicemail er op krijg :(!
Wat kan ik nou morgen van die K*t zaak eisen?!
gewoon direct een nieuwe telefoon of wat....?!
meerdere mensen met die of ben ik weer eens een uitzondering
?!
Dus ik iets voor zessen vet kwaad opbellen naar Belcompany, krijg ik eerst wat te horen en daarna leggen ze er weer op. ik daarna elke 30 seconden proberen maar zonder resultataat, nou ja dat ik na zessen de voicemail er op krijg :(!
Wat kan ik nou morgen van die K*t zaak eisen?!
gewoon direct een nieuwe telefoon of wat....?!
meerdere mensen met die of ben ik weer eens een uitzondering