• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit is ongelofelijk! Heb je 8 maand geleden een nokia 8210 gekocht, is ongeveer een maand geleden stuk gegaan(allemaal strepen in beeld enzo) en ik er dus mee heen in assen en daar konden ze weinig voor me doen, euh ja misschien opsturen kwam een van die verkoopsters op het idee :?! Nou ja laat maar want ik kreeg ook geen leen telefoon mee! Ik nog eens proberen bij belcompany in groningen want de telefoon deed het alleen maar slechter, beeld enzo viel compleet weg :'( ! En daar zeiden ze dat ie opgestuurd moest worden, maar ik kreeg geen vervang telefoon :? ! Ik direct verzekeringetje afgesloten en een telefoontje mee gekregen zo domme sony J-5 die geen kont kon! Maar goed ik kreeg ook direct te horen dat ik het er wel een week of 4 mee moest doen en in het uiterste geval 6 week! Ik vet balen......:'( :(:(:(:(!!! Maar goed na zo'n drie week kreeg ik een telefoontje dat ie klaar was! Dus ik vanmiddag die telefoon ophalen, compleet nieuwe software opgekomen enzo en m'n frontje met vet veel krassen enzo terug! Ik effe gekeken in het menu en alles zag er prima uit! Dus ik ga de winkel uit. En kom even later thuis word ik gebeld zonder dat iemand mij ook kan verstaan :? Dus ik alles proberen zonder enig resultaat. Wat ik wel zie is dat ze een schroefje niet hebben vast gedraait en dat ze er een zegel op hebben gegooid dat ie niet kan worden geopend, nou ja dat ze het dan kunnen zien.

Dus ik iets voor zessen vet kwaad opbellen naar Belcompany, krijg ik eerst wat te horen en daarna leggen ze er weer op. ik daarna elke 30 seconden proberen maar zonder resultataat, nou ja dat ik na zessen de voicemail er op krijg :(!

Wat kan ik nou morgen van die K*t zaak eisen?!
gewoon direct een nieuwe telefoon of wat....?!
meerdere mensen met die of ben ik weer eens een uitzondering :p?!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op woensdag 28 november 2001 19:19 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Dit is ongelofelijk! Heb je 8 maand geleden een nokia 8210 gekocht, is ongeveer een maand geleden stuk gegaan(allemaal strepen in beeld enzo) en ik er dus mee heen in assen en daar konden ze weinig voor me doen, euh ja misschien opsturen kwam een van die verkoopsters op het idee :?! Nou ja laat maar want ik kreeg ook geen leen telefoon mee! Ik nog eens proberen bij belcompany in groningen want de telefoon deed het alleen maar slechter, beeld enzo viel compleet weg :'( ! En daar zeiden ze dat ie opgestuurd moest worden, maar ik kreeg geen vervang telefoon :? ! Ik direct verzekeringetje afgesloten en een telefoontje mee gekregen zo domme sony J-5 die geen kont kon! Maar goed ik kreeg ook direct te horen dat ik het er wel een week of 4 mee moest doen en in het uiterste geval 6 week! Ik vet balen......:'( :(:(:(:(!!! Maar goed na zo'n drie week kreeg ik een telefoontje dat ie klaar was! Dus ik vanmiddag die telefoon ophalen, compleet nieuwe software opgekomen enzo en m'n frontje met vet veel krassen enzo terug! Ik effe gekeken in het menu en alles zag er prima uit! Dus ik ga de winkel uit. En kom even later thuis word ik gebeld zonder dat iemand mij ook kan verstaan :? Dus ik alles proberen zonder enig resultaat. Wat ik wel zie is dat ze een schroefje niet hebben vast gedraait en dat ze er een zegel op hebben gegooid dat ie niet kan worden geopend, nou ja dat ze het dan kunnen zien.

Dus ik iets voor zessen vet kwaad opbellen naar Belcompany, krijg ik eerst wat te horen en daarna leggen ze er weer op. ik daarna elke 30 seconden proberen maar zonder resultataat, nou ja dat ik na zessen de voicemail er op krijg :(!

Wat kan ik nou morgen van die K*t zaak eisen?!
gewoon direct een nieuwe telefoon of wat....?!
meerdere mensen met die of ben ik weer eens een uitzondering :p?!
8210 staat er om bekend......tja

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 12:26
vlak voor 6-en vraag je er ook om, morgen heel rustig je verhaal nog een keer doen en als dat niet helpt kan je altijd nog gillen. Met rustig aan kom je echt veel verder.

no comment

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 11:20
Op woensdag 28 november 2001 19:49 schreef Martinus het volgende:
vlak voor 6-en vraag je er ook om, morgen heel rustig je verhaal nog een keer doen en als dat niet helpt kan je altijd nog gillen. Met rustig aan kom je echt veel verder.
als ie nogniet geblockt is !

elke 30 sec bellen ?!? sjeez, ben je niet goed ofzo ?

Wat verwacht je dan?
Alsof Belcompany ookmaar IETS eraan kan doen ofzo !
('t probleem ligt dus bij NOKIA en niet bij belcompany)

't is vervelend, maar ga er maar vanuit dat de telefoon WEER opgestuurd moet worden... :(

• Fisico
  • Laatst online: 13-03 19:28

Fisico

by Fabian

Op woensdag 28 november 2001 19:49 schreef Martinus het volgende:
hoezo vlak voor zessen, de winkel is tot 6 uur open dus moet je de klant ook van dienst zijn tot 6 uur. Wil je dat niet dan moet je om 17.50 sluiten.

dat je met rustig verder komt is logisch, maar BC had ook even kunnen testen of ie het deed. Tip voor de volgende keer kijk in de winkel af of je gsm werkt scheelt je een hoop ellende.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Gewoon direct contact opnemen met Nokia. Werkt altijd het best zonder tussenkomst van :r company

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:36

wizza

/dev/null

is een bekend probleem van Nokia's 8210/8810 enz.
die dingen gaan vrij snel kapot, ik denk niet dat je
het op BelCompany moet gaan claimen.

Ik ben zelf lid van Club Nokia, ik heb het al een aantal
keer meegemaakt, met verschillende nokia-gsm toestellen
dat bijv. de display niet/niet goed meer werke, omdat
het ook bij Nokia zelf bekend is dat er vaak problemen
mee zijn, kon ik gewoon bij de NokiaStore langs gaan met
mijn toestel en mijn nokia-memberscard .. en de display
werdt direct vervangen!

dussuh: http://www.clubnokia.com & pasje aanvragen! :)

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

• Woef
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 21:10 schreef wizZa het volgende:
is een bekend probleem van Nokia's 8210/8810 enz.
die dingen gaan vrij snel kapot, ik denk niet dat je
het op BelCompany moet gaan claimen.

Ik ben zelf lid van Club Nokia, ik heb het al een aantal
keer meegemaakt, met verschillende nokia-gsm toestellen
dat bijv. de display niet/niet goed meer werke, omdat
het ook bij Nokia zelf bekend is dat er vaak problemen
mee zijn, kon ik gewoon bij de NokiaStore langs gaan met
mijn toestel en mijn nokia-memberscard .. en de display
werdt direct vervangen!

dussuh: http://www.clubnokia.com & pasje aanvragen! :)
Nou ja het pasje heb ik wel:)!
maar waar moet ik dan heen?!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58
Op woensdag 28 november 2001 21:19 schreef Ruben_Pruim het volgende:

[..]

Nou ja het pasje heb ik wel:)!
maar waar moet ik dan heen?!
Inloggen bij club nokia..en je kan een NokiaServiceCenter bij je in de buurt zoeken

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
club nokia zuigt heb het aangevraagd met me toestel(jaja beruchte 8210, is ook eens een keertje(2x) kapot gegaan) en na 1jaar nog nix van een pasje gezien gelukkig had ik een verzekering en kon ik hem na en vervangende toestel ophalen na 8weken!!(dan nog is 2x gebeurd!!)

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

hmmmm.... ik vind belcompany en nokia 8210 juist super.
Had telefoon perongeluk in broekzak laten zitten en moeder deed de was :o telefoon deed het nog had half jaar lang mee verdergegaan. 2 weken terug ging die raar doen dus langs belcompany gegaan kreeg een 3310 mee (heb verzekering) en nu loop ik blij rond met een 8310 >:) kreeg 850 piek terug van verzekering moest 300 piek bijleggen.

was trouwens belcompany in arnhem

Verwijderd

Tja, wie moet je nou verantwoordelijk stellen.
Het is een aanbieder en letten blijkbaar op koopgedrag.

Collega van mij houdt z'n knip dicht en wil alleen gratis toestellen. Kreeg een Samsung A100 met abo. Ding stuk, 3 maanden wachten en met moeite een klotig leentoestel.

Ikzelf ben dom. Ik koop daaro toestellen zonder abo. Laatst Motorola v66 gekocht *zonder* extra garantie en service. Display rot: nieuw toestel zonder vragen. Wederom niet tevreden: weer nieuw toestel. En wéér klachten: weer nieuw toestel met software revisie 2. Nu weer niet tevreden over toestel: morgen nieuwe halen of uitzoeken toestel gelijk waarde ( 1249,-).

Het blijft een commerciele winkel en ze handelen er ook naar.

edit:
[quote]
mee gekregen zo domme sony J-5 die geen kont kon
[/quote]

Uhmm, dit is best een goed toestel met meer mogelijkheden dan de Nokia 8210. What's your problem?

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
BC moet zorgen dat die gsm opnieuw goed werkt, zij moeten instaan voor het contact met Nokia. Als ze dat niet doen zou ik zeggen: in de toekomst daar niets meer kopen.
Maar in uw geval eerst zorgen dat je 8210 vermaakt wordt. Even de klantendienst van BC opzoeken, die irri verkopertjes gaan dan wel even opletten.
zo domme sony J-5 die geen kont kon!
Vertel me eens wat de 8210 meer kan dan de J5, je zou hem toch moeten kennen na zoveel weken gebruikt te hebben.

• Sheik
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik had laatst een horizontale lijn over het display van mijn Nokia 6210 lopen. The Phonehouse zei tegen me dat ik de foon minimaal 6 weken zou kwijt zijn als ie opgestuurd zou worden naar Nokia (Groningen ofzo). Dus ben ik naar het dichtebijzijnde Nokia center gegaan en binnen 15 minuten stond ik weer buiten met een gloednieuw displaytje. :D

Club Nokia heeft een zeer goede service naar mijn mening.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ben je er al heen geweest?

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

ik heb ook een 8210 en ben pas 7 (!) keer terug moeten gaan met dat ding. iedre keer gewoon een nieuwe meegekregen. maard at komt omdat ik een extra service heb ofzo, voor 6,70 in de aand. dan heb je gelijk recht op een vervang toestel.

maar mijn ervaring met die 8210 is dat het gewoon een bagger dingetje is, voor mij ggen nokia meer. niet dat ze allemaal bagger zijn maar toch,...

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Woef
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 13:35 schreef Sibbe het volgende:
[..]

Vertel me eens wat de 8210 meer kan dan de J5, je zou hem toch moeten kennen na zoveel weken gebruikt te hebben.
Het gaat me ook niet om de functies maar om het gebruikersgemak en die is bij nokia 10 keer beter (vind ik dan he)! Ik kreeg alleen al last van m'n duim door die jog-dial :?!

Ik ben er nog niet langs geweest, omdat ik geen tijd heb gehad. Ik ga denk ik effe langs zo'n Nokia service point. Alleen moet ik er nog een weten in groningen en omstreken?! iemand ?!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien moet je eens contact opnemen met comtronics, voor 50 gulden repareren die het voor je, althans zo beweerde iemand van hun hier ooit :)

Verwijderd

Maar als je zo''n Club Nokia pasje hebt kan je dan gratis je Nokia laten repareren?

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58
Op donderdag 29 november 2001 17:57 schreef robbinh het volgende:
Maar als je zo''n Club Nokia pasje hebt kan je dan gratis je Nokia laten repareren?
Ja, mits je toestel nog geen jaar oud is. Als je je
registreerd via internet is het al goed, het pasje is soms
3 maanden of langer onderweg en ze kunnen het gewoon via
internet opvragen. Ik heb m'n pasje nooit moeten laten
zien ;) Als ze een Swap doen, dus een nieuw of gereviseerd
toestel, dan moet je wel de aankoopbon kunnen laten zien.

• Sheik
  • Laatst online: 21-11-2024
Nokia Club geeft je voor 15 maanden garantie op je toestel. Dus 3 maanden langer dan de winkelgarantie :7

Verwijderd

Bel company is een rotzaak waar ik de nodige ervaring mee heb :(

op hun site staat het mail adres van hun klachtenafdeling, stuur daar een mailtje heen en klaag over hun personeel en begin over je rechtsbijstand verzekering etc ;)

heeft bij mij ook geholpen :)
Pagina: 1