Toon posts:

Asus A7M266 geheugen uitbreiden ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Toen ik laatst ff door iets de hele PC uit elkaar moest zetten, zag ik naast de 2 geheugen slotjes, 2 gaatjes zitten, en daartussen allemaal ijzeren puntjes (soldeerpunten)

Ik heb er zonet ff een pic van gemaakt, hier is ie :

Afbeeldingslocatie: http://www.iffquicksilver.f2s.com/geheugenuitbreiding.jpg

Bij de onderste pijltjes zie je het gaatje, en recht daarboven al die soldeerpunten. Aan de bovenkant zit natuurlijk ook zo`n gaatje.
Dat gaatje staat ook paralel ook de naastliggende geheugen-slot, zoals je ziet.

Misschien een domme vraag maar : Is het mogelijk om een los geheugenslotje te kopen en dus in deze gaatjes te "pluggen" zodat je een 3de slot krijgt voor je geheugen ??
Ik bedoel, die gaatjes enzo zitten er niet voor niets of wel ??

Alvast Bedankt,

[IFF] Quicksilver

P.s. ik weet niet of het wat uitmaakt, dit is dus een Asus A7M266 mobo dus DDR geheugen, ik vermeld het maar ff.....

Verwijderd

Waarom denk je dat ze die 3e slot vergeten zijn?
Maar wel op de A7V266 bord van asus zit.

Omdat de AMD chipset er problemen mee kan krijgen.

Ik raad je ook af om er een slot op te zetten :)

+

Verwijderd

volgens mij kan dit niet, maar je kan het altijd proberen, waar wil je dat slot eigenlijk plaatsen?

btw: volgens mij kan het iig niet werken door de chipset, of die puntjes nou wel of niet geschikt zijn

Verwijderd

Topicstarter
En als ik er zo`n slotje op ga zetten, en het gaat fout, wat kan er dan gebeuren ??

BTW : waar kan je zo`n slotje krijgen ?? nog nooit gezien eigenlijk.....(kan zijn omdat ik in Twente woon, stom GAT hier... :( )

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 19:15 schreef IFFQuicksilver het volgende:
En als ik er zo`n slotje op ga zetten, en het gaat fout, wat kan er dan gebeuren ??

BTW : waar kan je zo`n slotje krijgen ?? nog nooit gezien eigenlijk.....(kan zijn omdat ik in Twente woon, stom GAT hier... :( )
Die dingen bestaan ook niet eens |:(
En dat gaat niet werken. Bij de productie van zo'n mobo zijn ze wel van 3 sloten uitgegaan, maar bij meer dan 2 sloten bleek het problemen op te leveren, dus zetten ze er maar 2 op :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 19:15 schreef IFFQuicksilver het volgende:

je kan natuurlijk proberen eentje van een ander mobo af te solderen ... Maar ik zou het knap vinden als het zou werken :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Je kan 2 GYG op de A7M kwijt. Ik zie niet in waarom je dat derde slot wilt.....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1