Sendo S200

Pagina: 1
Acties:

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:59
Ik zit er aan te denken om een Sendo S200 te kopen. Dit aangezien hij het best getest is door de consumentenbond en omdat hij slecht 199,- met een telfort prepay pakket kost.

Heeft iemand ervaringen met deze telefoon?

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:59
Niemand?

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:28

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Leuk dingetje, lekker klein. Je kan er veel(maar niet alle)Nokia ringtones mee downloaden. Menutje is ook heel leuk vooral het morphen tussen de menuplaatjes is erg geinig bedacht. Hij is lekker licht.Kleine antenne maar zo klein dat ie niet eens storend is. Bovendien is het wel eens leuk om een volledig nieuwkomer te hebben op de door Nokia/Ericsson/Siemens gedonineerde markt.

Antenne en masten malloot

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:16
NIET KOPEN! ZE ZIJN TERUG GENOMEN DOOR TELFORT VANWEGE PRODUCTIEFOUTEN...! IK KAN HET WETEN WANT IK WERK BIJ EEN BEDRIJF WAAR ZE DIE DINGEN VERKOCHTEN...

(sorry dat ik schreeuw maar ik wil ff heel duidelijk zijn :) )

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 08:15
sorry voor omhoog halen.. (maar hij is echt niet terug genomen) ik zie hem hier nog in telecom winkels liggen,. bij de kijkshop verkopen ze hem en wij de wheekamp ook.
ding is heel cool ikheb hem ook ben er enorm blij mee. tis wel leuk om een telefoontje tehebben wat ongeveer zelfde kan als de nokia's siemens en ericcsons..

-