Toon posts:

Tabel/cellen en pics slizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met deze site: http://kickme.to/freecelltunes. Ik wil hier al die donker grijze stukken vervangen door plaatjes. Ik heb een foto die ik wat bewerkt heb zodat die mooi als achtergrond gebruikt kan worden. Het is de groote van het middelste gedeelte. Ik wil nu dat al die donker grijze stukjes worden overlapt door dat plaatje. Wat buiten dat donker grijze is moet niet zichtbaar zijn.

Met knip en plak werk kom ik er wel maar das super veel werk. Is er niet een mainier dat ik dat plaatje als achtergrond kan zetten en dat alles wat donkergrijz is gevuld word met dat plaatje? Of een makkelijke manier om dit te slizen.

Ik hoop dat ik niet al te wazig was, kan het niet zo veel beter uitleggen. Als iemand enig idee heeft hoe ik dit kan oplossen wil ik dat graag horen

Alvast bedankt ;)

• Charango
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 19:11
Die url van je geeft hier een error.

Verwijderd

Topicstarter
Gefixt

• Charango

• Charango
sorry, verlate dubbelpost

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar. Heb het al zelf opgelost (dat dat nu ogelijk is).

Eerst screenshot gemaakt. wat gecropt. Dan voor de voor en achtergrond de grijze kleur aangeven dat het transparant moet zijn. Dan kopieer je de hele meuk en plakt het als transparante layer over de foto heen. Dan alleen nog ff slicen en klaar. Wist niet dat het zo makkelijk kon gaan ;)

Thnx anyway :p
Pagina: 1