Toon posts:

Vraagje over keyboard??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een logitech Internet Navigator Keyboard kopen maar nu hoor/lees ik in de review van envy news dat je de play/stop forward rewind niet met winamp kan gebruiken dat vind ik wel jammer maar nou zo ik willen weten of dat ook bij jullie is want misschien is dit al wel met een update op de driver verholpen.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er geen mensen die dit ff voor mij kunnen testen.
pleassssseeeeeeeee

Verwijderd

dit is -tot zover ik weet- met alle multimediatoetsenborden zo. deze reageren nl direct op de cd-rom. niet op winamp, mediaplayer (wel op cd-player). er zijn wel een aantal toetsen van het toetsenbord die de knoppen van winamp overnemen (resp z t/m b) voor vorig nummer, play pause, stop, next nr) verder is een handige de j : jump to file waarbij je kunt zoeken op een woord in de titel of in de naam van de artiest.

Verwijderd

bij mij werken de multimediatoetsen wel onder winamp alleen moet ik winamp wel op starten maar als winamp speelt dan werken de multimediatoetsen ook.
maar ik heb alleen de logitech codless desktop pro. >:)
standaard winamp geen plugin of zo. :)

Verwijderd

Topicstarter
vaag dan, is die cordless anders dan of kan je ook als je winamp heb opgestart, met de de andere de internet navigator ook forward etc. bedienen????????????????

• Swoop53
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2024
Ik heb het Internet Navigator keyboard en het werkt prima met Winamp. Met de toets Media roep je een menu op met de beschikbare spelers, waarna je de multi media toetsen kunt gebruiken voor de bediening van de speler, of dit nu Winamp is of de Windows Media Player. Ik werk overigens met Windows XP.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 21:09 schreef Stylefish het volgende:
vaag dan, is die cordless anders dan of kan je ook als je winamp heb opgestart, met de de andere de internet navigator ook forward etc. bedienen????????????????

nee zit er niet op wel sneltoesten voor webpagina en outlook enz.
deze heb ik dus http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2721

Verwijderd

Topicstarter
dus bij de ene doet ie het wel maar bij de andere niet en ik heb trouwens 98se zou iemand zijn ervaringen met winamp en sneltoetsen daarmee willen testen op 98se.
many tnx

Verwijderd

Ik kan me wel herinneren. Dat het mogelijk was om bepaalde knoppen te wijzigen binnen de meegeleverde sofware.

De knoppen zijn namelijk gedefinieerd met een adres naar een programma op je HD, dus kan je die adressen wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
nee zit er niet op wel sneltoesten voor webpagina en outlook enz.
deze heb ik dus http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2721
[/quote]
er zitten wel bedien knoppen op voor winamp ik heb het dus over de logitech Internet Navigator Keyboard maar doen ze het ook met winamp, want ze doen het wel met cdspeler en media speler stond er in de rewiew link in 1e post.

Verwijderd

Oooo sorry ik gebruik nu weer windows 98 SE.
maar op win 98 ME. werkt het ook.
dat was ik vergeten tevertellen maar als je een koopt misschien moet je dan een driver update halen bij de website van de fabriekant.
en waar je moet op letten is dat je het goede toetsenbord installerd.
bij mij kiest hij voor een met draad (weet zo niet welke) maar dan werkt het software niet goed.

edit/
maar deze toetsenbord is een voorloper van het model dat jij wil hebben anders had ik die wel gekocht. maar deze doet het nog zeregoed.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb de Logitech iTouch desktop por en bij mij werken die toetsen met Winamp, Mediaplayer en cd toepassingen.
Dit is standaard bij mijn weten.
En het werkt bij ieder OS dat ik gebruik (behalve Linux), maar ook dat valt te fixen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

oeps dubbel post

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb deluxe acces toetsenbord en daar heb ik alleen www/mail/search knoppen maar met itouch heb ik die knoppen gewoon aan een paar progjes gezet die winamp 'aansturen' (gewoon bij plugins voor winamp) :)

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 07:15
Op woensdag 28 november 2001 21:52 schreef zenixer het volgende:
Oooo sorry ik gebruik nu weer windows 98 SE.
maar op win 98 ME. werkt het ook.
....[knip]....
Is het nou win 98 of win ME?? :P

Ik heb ook interesse in dat keyboard. Maar die dingen zijn nauwelijks verkrijgbaar bij Funprice en bij Memo. Morgen ga ik de hele stad ff afzoeken naar deze keyboard.

Verwijderd

Topicstarter
Is het nou win 98 of win ME?? :P

Ik heb ook interesse in dat keyboard. Maar die dingen zijn nauwelijks verkrijgbaar bij Funprice en bij Memo. Morgen ga ik de hele stad ff afzoeken naar deze keyboard.
[/quote]

he als je een winkel heb gevonden waar je hem kan kopen zo je dat ff melden/posten tnx

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Op woensdag 28 november 2001 18:31 schreef Stylefish het volgende:
Ik wil een logitech Internet Navigator Keyboard kopen maar nu hoor/lees ik in de review van envy news dat je de play/stop forward rewind niet met winamp kan gebruiken dat vind ik wel jammer maar nou zo ik willen weten of dat ook bij jullie is want misschien is dit al wel met een update op de driver verholpen.
Dat kun je misschien programeren, maar ik denk van niet.

[zeikmodus]
Sorry, ik MOET even taalpurist spelen: Heb je ooit wel eens van leesteken gehoord? Dat bevorderd de leesbaarheid van je tekst, zodat mensen direct begrijpen wat je schrijft.
[/zeikmodus]
Pagina: 1