[VB] contrast/helderheid-topic dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
OK, ik kom effe zeiken over een slotje ;)

[topic=334117]

Ehhmm, ik heb echt gezocht met de search, ik kon dus nix vinden met betrekking tot mijn chipset...

OK, ik [topic=305287] lezen:

- De FAQ; staat nix over mijn probleem
- Topiclijst doorgelezen; kwam nix uit
- Search: nix bruikbaars
- Punt 4; open een topic; dat heb ik dus gedaan!!! Om daarna meteen gesloten te worden...

Kijk, dit is voor mij een groot probleem, aangezien mijn monitor een kut-beeld geeft nu :(
Ik heb nergens anders bruikbare info kunnen vinden, en als de vraag niet duidelijk genoeg was gesteld, had men dat ook even kunnen aangeven ipv een slotje...

Afijn, mocht het idd zo zijn dat de topic niets te zoeken had op GoT, dan exsqueeze me, zal wat beter opletten voortaan... :D
Aan de andere kant, wat was er dan zo "fout" ?
Het topic sluiten is één ding, maar een afdoende verklaring (waarom?) is ook errug leuk om te lezen... :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

"Zijn er überhaupt tooltjes die dat aan kunnen passen voor je?"

Dat heb je nog niet uitgezocht, staat ook in de FAQ.

En een beetje kortaffe reden van het sluiten komt doordat we sinds kort een strenger beleid in de hardwarefora voeren.

• brammus
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 18:11 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
"Zijn er überhaupt tooltjes die dat aan kunnen passen voor je?"

Dat heb je nog niet uitgezocht, staat ook in de FAQ.

En een beetje kortaffe reden van het sluiten komt doordat we sinds kort een strenger beleid in de hardwarefora voeren.
Dat heb ik wel uitgezocht, maar hoe moet je dat formuleren bij een search-engine?

Iets als: "software monitor adjust" o.i.d. :?
Waar staat dat dan in de FAQ ?

Ikzelf ben juist een tiep van: Eerst zoeken dan vragen, maar ik zag door de bomen het bos niet meer, dus maar een topic geprobeerd...

Strenger beleid... ja, nu je het zegt... :)

(Effe voor de duidelijkheid; Mijn topic blijft gesloten dus?)

PC-Specs

Verwijderd

Ik ben de moeilijkste niet hoor, hij mag van mij best open, maar er staan wat tooltjes in mijn FAQ die ik eerst ff zou proberen. Powerstrip bijvoorbeeld.

• brammus
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 18:19 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik ben de moeilijkste niet hoor, hij mag van mij best open, maar er staan wat tooltjes in mijn FAQ die ik eerst ff zou proberen. Powerstrip bijvoorbeeld.
Ohh...

Ik dacht dus dat tootljes als powerstrip alleen voor Geforce Chipsets waren, daarom heb ik er ook niet serieus aan gedacht...
Mijn Savage4 is natuurlijk nogal oud, dus ik had zoiets van: Ws heeft een tweaker ergens achterin zijn HDD nog iets liggen o.i.d.

Ik zal eerst es wat meer kijken, bedankt voor je geduld en je hulp (toch nog :) ) Sint... :)

PC-Specs

• brammus
  • Niet online
Idd... erg |:( van mij, Powerstrip did the trick, zelfs op een oude Savage4 :)

Kzal voortaan wat beter opletten... :D ;)

PC-Specs

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

klinkt afgehandeld :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.