Toon posts:

CS/HL CDkey problem!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pasgeleden HL gekocht en dus CS gedowned en gespeeld enz. maar na 2 weken had ik dus XP gekregen dus ik opnieuw installen ffiez mn pc geFormatteerd..want kwou ffiez opnieuw beginnen [veel zooi!] dus..Ik HL ook opnieuw geinstalled en nu ben ik mn #^@@#$%#$ CD-key kwijt!!!..dus nou heb ik een probleem [mn kamer=rotzooi| :( ]dus kheb pas gehoord dat je een CDkey met max. 2 mensen kan delen is dat zo?? zo ja..heeft er iemand nog een cdkey voor mij die we kunnen delen samen?.. [MSN=Tha_mastaz@hotmail.com]...Nja..ik hoop het...THNX anywayz!
;( :? :'(

Verwijderd

warez request? :D

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen warez want ik heb er echt gewoon voor betaaald!!!...PLZ HELP ME! ;(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23

Sick Nick

Drop the top!

Aankoopbon inscannen, doosje inscannen en mailen naar sierra, dan sturen zij je een nieuwe key :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 18:08 schreef Sick_Nick het volgende:
Aankoopbon inscannen, doosje inscannen en mailen naar sierra, dan sturen zij je een nieuwe key :)
:) the legal way >:)

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
AARgh waarom maak je hier een topic van je post het net in een ander topic waar ik op reageer moet je eerst dat ff lezen voordat je een nieuw topic maakt :(

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 28 november 2001 18:09 schreef Xtentic het volgende:

[..]

:) the legal way >:)
Offcourse, heb hier wel 3 cd keys van half life (heb half life generations gekocht *D) maar ik pas tenminste op m'n spullen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry 2 the guy above!..
ten tweede kheb geen scanner..
ten derde dat duurt te lang..
en btw. Nix nuttigs toe te voeg/me niet kunnen helpen...post dan gewoon niet!!!!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 28 november 2001 18:10 schreef Rmon het volgende:
Sorry 2 the guy above!..
ten tweede kheb geen scanner..
ten derde dat duurt te lang..
en btw. Nix nuttigs toe te voeg/me niet kunnen helpen...post dan gewoon niet!!!!
Ik geef je de enige oplossing om legaal weer een key te krijgen en dan reageer je zo :(
Denk je echt dat iemand jou zomaar z'n key gaat geven?

Verwijderd

Dit is dus wel een warezrequest
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.