Toon posts:

Asus A7m266 chipset fan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De fan op mijn chipset maakt aardig wat herrie, ik wil 'm daarom eigenlijk liever gewoon uitzetten. Kan dat zonder hitteproblemen? Ik heb volgens mij hier wel eens gelezen dat het normaal zou moeten kunnen, maar niet voor dit specifieke moederbord.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bij een amd760 northbridge zou ik dat niet doen nee.
ik zou ff een klein socket 7 of 486 coolertje halen of natuurlijk een blue orb ofzo. een socket 7 coolertje kan je met tai wraps (door gaten die als het goed is naast de northbrigde zitten) vastzetten.

Verwijderd

hehe, kan ik ook een TT Chrystal Orb op m`n A7M266 chipset zetten ??? >:) >:)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 19:09 schreef IFFQuicksilver het volgende:
hehe, kan ik ook een TT Chrystal Orb op m`n A7M266 chipset zetten ??? >:) >:)
Waarom niet, de BlueOrb past er toch ook op :? :)

Verwijderd

MACHTIG, dat ziet er PHAT uit !!! hehehe *Quick heeft een heel mooi ID...:):):)*

Denk je dat het zal staan : grijze Coolermaster koeler, bleuwe DDR koelelementen met die phatte Chrystal Orb op de chipset, samen met de kleurtjes van al m`n kabels...

HMMMMMM..... die blauw/gouden Dragon Orb staat wel wat mooier, maar maakt te veel geluid.... *quick moet ff nadenken*

Dit gaat nog leuk worden.... :d casemodje ertegenaan....PHAT

Grtz, Quickie

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Zoek eens op chipset fan problemen van de Asus A7V133 die gaat ook bij iedereen verrot :( Je kan er gewoon een andere opzetten, maar eraf halen lijkt me geen goed idee sinds jij een 133 fsb gebruikt (denk ik). Ik draai een 105 mhz fsb en die werkt gewoon goed zonder fan
Pagina: 1