Ik ben op zoek naar een transparante skin voor WinAmp, iemand suggesties ?
Ik kan je wel ff die plugin mailen als je wilt
Zoek anders ff op winamp.com
daar staat ie ook op
daar staat ie ook op
Mmm, mailen zou wel erg relax zijnOp woensdag 28 november 2001 17:39 schreef Crash-Override het volgende:
Ik kan je wel ff die plugin mailen als je wilt
daar staat ie ook op
misschien is Transperizer wat voor je? Dan kun je elk willekeurig venstertje transparant makenOp woensdag 28 november 2001 17:42 schreef bartoz het volgende:
Hem hem al
Gevonden op winamp.com
Coole plugin trouwens
Nu nog een transparante skin voor ICQ
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Die heb ik al, maar deze werkt niet goed op mijn machine...Op woensdag 28 november 2001 17:46 schreef bloasfist het volgende:
[..]
misschien is Transperizer wat voor je? Dan kun je elk willekeurig venstertje transparant maken
Win2k + Radeon VE DDR + WindowBlinds 3.0
em bij alles wta ik doe geeft het progje een foutmelding, waar ligt dat aan??Op woensdag 28 november 2001 17:46 schreef bloasfist het volgende:
[..]
misschien is Transperizer wat voor je? Dan kun je elk willekeurig venstertje transparant maken
PSN: DutchTrickle PVoutput
Mmm...ok.....wat voor fout ?Op woensdag 28 november 2001 17:50 schreef dave_hagenaars het volgende:
[..]
em bij alles wta ik doe geeft het progje een foutmelding, waar ligt dat aan??
misschien overbodig, maar het werkt alleen onder win2k/nt/xpOp woensdag 28 november 2001 17:50 schreef dave_hagenaars het volgende:
[..]
em bij alles wta ik doe geeft het progje een foutmelding, waar ligt dat aan??
Verwijderd
WERKT ALLEEEN OP XP/2000 en daarom geeft hij een fout weer dus let op!..
[Ik heb lekker XP! lekkuh puh!:P]
[hap]Op woensdag 28 november 2001 17:57 schreef Rmon het volgende:
WERKT ALLEEEN OP XP/2000 en daarom geeft hij een fout weer dus let op!..
xp is voor mietjes! ik heb lekker 2k puh
[/hap]
Kan iemand ff een directe linkje plaatsen? Ik heb namelijk geen zin om te zoeken
Waarnaar ?Op woensdag 28 november 2001 17:59 schreef O.D.Smolik het volgende:
Kan iemand ff een directe linkje plaatsen? Ik heb namelijk geen zin om te zoeken
En Win2kOp woensdag 28 november 2001 18:09 schreef Xtentic het volgende:
die zijn toch alleen voor winxp?
-> transparante skin voor WinAmpOp woensdag 28 november 2001 18:01 schreef bartoz het volgende:
[..]
Waarnaar ?
Check aboveOp woensdag 28 november 2001 18:14 schreef O.D.Smolik het volgende:
[..]
-> transparante skin voor WinAmp
Wat ? Jij werkt met ME /98 ouder ?Op woensdag 28 november 2001 18:17 schreef Xtentic het volgende:
[..]
ah, vandaar, ik heb idd win98, dus das jammer!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
juist die is hetOp woensdag 28 november 2001 18:09 schreef bartoz het volgende:
http://www.daishar.com/lucidamp/
Verwijderd
/98 natuurlijk, ook wel XP en 2000 maar hoofdzakelijk win98 want onder de XP/2000 kernel lopen mijn eigen progies niet echt fijnOp woensdag 28 november 2001 18:18 schreef bartoz het volgende:
[..]
Wat ? Jij werkt met ME /98 ouder ?
Die heb ik dus gedowned, maar dan doet hij dus niets... sys:WinXP, AMD K6-2/550, 320MBOp woensdag 28 november 2001 18:09 schreef bartoz het volgende:
http://www.daishar.com/lucidamp/
winampskin: base, BlueDawn
Wat moet ik nou doen? Heb ook al start plugin gedaan, doet ook niets...
Tja moeilijk te zeggen, ik draai met Win2k en daar draait de skin goed...Op donderdag 29 november 2001 09:58 schreef suspicious het volgende:
[..]
Die heb ik dus gedowned, maar dan doet hij dus niets... sys:WinXP, AMD K6-2/550, 320MB
Heb je al naar de instellingen van de plug-in gekeken ?
Je moet namelijk alles enablen anders werkt de plug-in niet...
Verwijderd
hehe, net ff die transparante skin geinstalleerd
collega's hier op het werk wisten niet wat zagen
Check this out : http://www.geisswerks.com/drempelsOp donderdag 29 november 2001 13:10 schreef Eddo het volgende:
hehe, net ff die transparante skin geinstalleerd
Als je collega's dit op je desktop zien worden ze echt gek
Ad : Easier to use: Drempels now automatically runs in fullscreen mode when invoked as a screensaver, and in desktop mode when you invoke it yourself
Verwijderd
Check wel ff de opties enz. want je moet eerst aanklikken of je de MAIN wil enz. enz. en het doorzichtigheids gehalte enz. kijk zelf maar bij de instellingen van die plugin..en het werkt noooit met start plugin want hij start ALTIJD!..bij lucidamp dan!;)Op donderdag 29 november 2001 09:58 schreef suspicious het volgende:
[..]
Die heb ik dus gedowned, maar dan doet hij dus niets... sys:WinXP, AMD K6-2/550, 320MB
BTW: Transparante SKIN?? Die bestaat niet eens!:D wel plugin ja...btw als iemand de skin EINSTEIN heeft zeggut ff..i need it badly..diez super mooi!
Pagina: 1