Toon posts:

xp1600+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een 1600+ xp gekocht met een dragon orB 3 (7000RPM) met een MSI K7T 266 PRO 2.
unlocken durft ik niet want dat is veel gedoe met dat lijm en de zilver ink, dus ik dacht ik gooi de fsb omhoog, maare hoe ver moet ik gaan? met welke proggie kan ik het temp enz monitoren, zodat mij pc niet oververhit ofzo? in bios staat dat cpu temp nu 36 grade is maare bij stress weet ik het niet.
zou iemand mij wat tips kunnen geven?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 28 november 2001 17:06 schreef ActionHank het volgende:
Ik heb pas geleden een 1600+ xp gekocht met een dragon orB 3 (7000RPM) met een MSI K7T 266 PRO 2.
unlocken durft ik niet want dat is veel gedoe met dat lijm en de zilver ink, dus ik dacht ik gooi de fsb omhoog, maare hoe ver moet ik gaan? met welke proggie kan ik het temp enz monitoren, zodat mij pc niet oververhit ofzo? in bios staat dat cpu temp nu 36 grade is maare bij stress weet ik het niet.
zou iemand mij wat tips kunnen geven?
Tot hoever je maximaal kan weet niemand, dat verschilt per processor en met welke koeling je werkt.
Om je temperaturen in de gaten te houden is MB5 een erg goed programma voor (zie op t.net voor een downloadbare versie)
En gebruik de Search, een erg tip gevende database met antwoorden op bijna elke vraag die je kunt bedenken :P

39

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Op woensdag 28 november 2001 17:09 schreef Homedisc het volgende:

[..]

Om je temperaturen in de gaten te houden is MB5 een erg goed programma voor (zie op t.net voor een downloadbare versie)
En gebruik de Search, een erg tip gevende database met antwoorden op bijna elke vraag die je kunt bedenken :P
Je bedoelt MBM5 zeker ? Motherboard monitor 5. En ja, gebruik dingen als de seach en de FAQ. Zie mijn signature voor handige links. :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ik gebruik VCool, omdat deze ook je computer uitgooit als deze te warm word (stel je fan valt uit, kleine kans, mar het is wel een kans) jij zit lekker te quaken te grazen of whatever met je geluid open en je hoort je fan niet uitvallen -> oops!

Ik heb hem altijd 's nachts aan staan en dan is ie flink voor mij aan het werk. Valt ie uit en ik lig dus te slapen, dan sluit VCool de boel lekker af :)

http://naggelgames.de/vcool/VCool_17.zip

En hier een Mirror voor als de link niet werkt:
http://mpet.multiservers.com/VCool_17.zip