Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Moet zijn:panden.Source = "SELECT * FROM Panden WHERE Id = " + Replace(panden__MMColParam, "'", "''") + " ORDER BY Id ASC"
panden.Source = "SELECT * FROM Panden WHERE Id = " & Replace(panden__MMColParam, "'", "''") & " ORDER BY Id ASC"
Dit is allemaal leuk en aardig met dat open table etc.
Echter stap hier van af, gebruik gewoon een update query werkt veel overzichtelijker en als je later wilt overstappen op bijvoorbeeld sqlserver scheelt het je een hoop werk.
Echter stap hier van af, gebruik gewoon een update query werkt veel overzichtelijker en als je later wilt overstappen op bijvoorbeeld sqlserver scheelt het je een hoop werk.
Verwijderd
ik heb dit erin gezet :
panden.Source = "SELECT * FROM Panden WHERE Id = " & Replace(panden__MMColParam, "'", "''") & " ORDER BY Id ASC"
maar het werkt nog niet...
nog steeds geen error maar ook geen resultaat
+ mag ook om strings aan elkaar te plakken, hoewel de & een stuk netter is. En + kan misgaan met numerieke waardes in je string, dus & is sowieso veiliger.
Ik zal ook nog maar niks zeggen over validatie, dat de querystring ook echt numeriek is
Normaal gesproken kun je een boolean veld (Access, of type "bit" in MSSQL) gewoon op True zetten via rs("veld") = True maar dan moet ie wel echt dat type zijn. Als het bv een integer is, wordt de waarde -1. Op zich ook true, want niet 0.
Alleen zul je nog wel een .Update moeten aanroepen van je recordsetje...
En ondertussen heeft raptorix al neergezet waar ik mee wou eindigen
Ik zal ook nog maar niks zeggen over validatie, dat de querystring ook echt numeriek is
Normaal gesproken kun je een boolean veld (Access, of type "bit" in MSSQL) gewoon op True zetten via rs("veld") = True maar dan moet ie wel echt dat type zijn. Als het bv een integer is, wordt de waarde -1. Op zich ook true, want niet 0.
Alleen zul je nog wel een .Update moeten aanroepen van je recordsetje...
En ondertussen heeft raptorix al neergezet waar ik mee wou eindigen
Exact expert nodig?
Resultaat zul je ook niet zien, want je zet het niet op het scherm. probeer met response.write de waardes op het scherm te zetten.. BV. panden.Source of de records die je terug krijgt van de database..Op woensdag 28 november 2001 17:04 schreef BOFH het volgende:
ik heb dit erin gezet :
Pagina: 1