Ik zou het doen!
heb ik extra niet gedaan ik probeer eigenlijk iets meer aandacht te trekken voor dit soort onnozele dingen
Ik zou het doen!
mee eens
ik denk niet dat dit een forum moet zijn voor hulp aan het ontwikkelen van mogelijk gevaarlijke objecten
ik denk niet dat dit een forum moet zijn voor hulp aan het ontwikkelen van mogelijk gevaarlijke objecten
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik vind wel dat het moet kunnen. Ze zijn er zelf verantwoordelijk voor. Er vallen trouwens meer gewonden bij casemodden dan bij het experimenteren met vuurwerk ed.
They made me do it.
Verwijderd
Mja. Topics over zelfmoord kunnen ook. Maar niet als je tips gaat uitdelen.
Als een 13-jarige z'n arm er af blaast en mammie vraagt waar hij de 'kennis' vandaan heeft, dan wil ik niet 'GoT' horen.
Als een 13-jarige z'n arm er af blaast en mammie vraagt waar hij de 'kennis' vandaan heeft, dan wil ik niet 'GoT' horen.
precies! maar niet om alleen aan GOT te denken maar ook om die jonge tieners die af en toe niet weten waar ze mee bezig zijn!
Ik zou het doen!
ik zal wel even een tutorial plaatsen hoe je zelf een nuke kan maken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik heb over vuurwerk geen regels in de FAQ zien staan (in tegenstelling tot geweren en dat soort zaken). Kan dit er niet bij komen te staan
Verwijderd
Daar ben ik eigenlijk op tegen.
Het is niet zo dat alles wat niet in de FAQ staat automatisch wel mag. Een beetje gezond verstand is niet te veel gevraagd imo.
Het is niet zo dat alles wat niet in de FAQ staat automatisch wel mag. Een beetje gezond verstand is niet te veel gevraagd imo.
Geweren staan er ook in... Is dat niet even legaal als vuurwerkOp woensdag 28 november 2001 17:05 schreef HlpDsK het volgende:
Daar ben ik eigenlijk op tegen.
hij heeft een punt hier alhoevel je zeker een protie gezond verstadn mag verwachtenOp woensdag 28 november 2001 17:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Geweren staan er ook in... Is dat niet even legaal als vuurwerkEn kan je daar met gezond verstand niet bedenken dat het hier niet echt gewenst is... Vuurwerk is zelfs nog meer dan een geweer iets dar voor een groot gedeelte volledig legaal is...
Ik zou het doen!
Verwijderd
Damn, wat een pret daar in de private fora zo te horen
.
Zijn er ook nog leuke dingen te zien daar?
Zijn er ook nog leuke dingen te zien daar?
Verwijderd
Ik ben van mening dat ook het stuk over geweren niet nodig zou moeten zijn.Op woensdag 28 november 2001 17:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Geweren staan er ook in... Is dat niet even legaal als vuurwerkEn kan je daar met gezond verstand niet bedenken dat het hier niet echt gewenst is... Vuurwerk is zelfs nog meer dan een geweer iets dar voor een groot gedeelte volledig legaal is...
Helaas bewijzen users steeds het tegendeel.
Persoonlijk heb ik heel wat affiniteit met wapens van allerhande. En vroeger heb ik ook veel met zwaar vuurwerk en zo 'geklooid'.
Mar op GoT is er gewoon niet een plek voor. Tenminste niet in deze vorm.
ZIEKE DUDE DIE GAST..da's electrolyse... 
krijg je waterstofgas.. [b00m]
[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found
Dus met een een beetje pech moet hij na 1 januari een andere manier vinden om te typen als hij wil posten op GOt hoe het gingOp woensdag 28 november 2001 19:50 schreef DeuTeRiuM het volgende:
ZIEKE DUDE DIE GAST..da's electrolyse...
GOT MEDICAL COOkY ?? ofzo. voor mensen die niet kunnen typen
maar toch iets willen zeggen.. het cooky houd bij wat je gezegt hebt en kiest daar de meest gebruikte woorden uit.. zal in dit geval zoiets zijn als
bom groot vuurwerk kruit knallen enzo...
maar toch iets willen zeggen.. het cooky houd bij wat je gezegt hebt en kiest daar de meest gebruikte woorden uit.. zal in dit geval zoiets zijn als
Ik zou het doen!
edit : ik geloof dat ik teveel bier op heb.. of lul ik geen waanzin?Op woensdag 28 november 2001 23:31 schreef rammes het volgende:
GOT MEDICAL COOkY ?? ofzo. voor mensen die niet kunnen typen
Ik zou het doen!
Pagina: 1