Op woensdag 28 november 2001 18:29 schreef Neobazz het volgende:
Het is niet alleen de FAQ en niet alleen jij die het doet. Neem nou als voorbeeld de index pagina van Gatheing of Tweakers, deze komt bij mij weinig professioneel over:
Voorbeelden.
-Het woord 'mobo' komt bij mij weinig professioneel over. Een reguliere systeembeheerder zal er geen zak van begrijpen.
-Het 'symbool' van Gathering of Tweakers straalt naar mijn mening niet de goede indruk uit.
-Zelfs dit zinnetje wekt informeliteit: Welk OS ook; you name it, we've GoT it.
Ik weet dat hetkleine dingen zijn, maar veel kleine verbeteringen maken een grote.
Ik kan er kort over zijn: Opzich heb je helemaal gelijk
Maar... toch ook weer helemaal niet

Waarom?
Gathering of Tweakers is opgezet in de hobbysfeer, voor een Tweakers community. Tamelijk jonge freaks dus. Vanuit die optiek moet je GoT blijven beschouwen, want GoT pretendeert helemaal geen professioneel ICT forum te zijn.
Zoals het nu opgezet is zal het inderdaad relatief jonge mensen aanspreken. Hoewel er oudere mensen zijn, zijn de meesten zo tussen de 15 en de 30 jaar.
GoT zal dus ook een vrij 'jong' karakter houden, maar (ook al is het niveau de laatste tijd soms wat ver te zoeken) er is hier vreselijk veel knowhow en vaardigheid onder de users. Juist dat informele zorgt voor een community gevoel, maar het gevaar is ook dat het teveel een gezelligheidsclub wordt, en dat is niet te bedoeling.
Daarom moeten we soms weer harder (en formeler) gaan optreden om het leuk te houden. Maar GoT moet geen forum voor 60-plussers worden, en als het even kan moet het jonge karakter en de informele sfeer behouden blijven.