Een hele rij microsoft certificeringen.
ToUcam Pro van Philips.
Hoge resolutie en hoge framerate.
En een hoge prijs.
Hoge resolutie en hoge framerate.
En een hoge prijs.
Voor videoconferencing zal de snelheid van de cam niet zo veel uitmaken. De verbinding zal wel de bottleneck zijn denk ik. Dus neem je een camera met een mooie beeldkwaliteit, zoals de Kodak DVC325, de 3com (homeconnect of zo?) of de Intel create&share...
Just my 2 cents...
Just my 2 cents...
Wat je dan misschien beter kan doen is een tv kaart kopen en daar een echte camera(die je al hebt) op aansluiten. Dit zal je waarschijnlijk de beste kwaliteit opleveren. Een webcam is meestal ook niet zo duidelijk als er niet voldonde licht is.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
4 Mbit verbinding naar new york, is dat snel genoeg denk je?De verbinding zal wel de bottleneck zijn denk ik.
Een hele rij microsoft certificeringen.
ToUCam Pro
De automatische lichtsterkte aanpassing is echt perfect !
De automatische lichtsterkte aanpassing is echt perfect !
| system specs |
Niet voor 1024x768x32Op woensdag 28 november 2001 16:52 schreef ErikH het volgende:
[..]
4 Mbit verbinding naar new york, is dat snel genoeg denk je?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik heb zelf een philips vesta pro, prima dingetje maar die tuocam is nieuwer en beter (en duurder
)
¯\_(ツ)_/¯
De ToUcam 740k is idd erg goed.
640*480@30fps
320*240@60fps.
Heeft onder de meeste (normale) omstandigheden een vrij normaal beeld.
640*480@30fps
320*240@60fps.
Heeft onder de meeste (normale) omstandigheden een vrij normaal beeld.
heb zelf een philips vesta pro, best een relax dingetje maar een goede webcam heb ik eigenlijk nog NOOIT gezien. dan bedoel ik kwaliteit die in de buurt komt van een standaard digicam. maar dat zal nog wel eventjes duren 
just my 2 cents
just my 2 cents
Pagina: 1