Vraag/Aanbod in A/V ?

Pagina: 1
Acties:

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
Zou het misschien een optie zijn om een soort V/A in het A/V forum te maken. Ik denk ff heel simpel aan het volgende.

Gewoon een topic waarin je zet wat je te koop hebt, met je emailadres erbij, of je ICQ, MSN, wat dan ook.

Goed plan ?

Ik wil wel gewoon een topic openen met wat ik aanbied, alleen heb ik geen zin in boze mensen/mods ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Heu, en wat is de motivatie om niet hiervoor Vraag&Aanbod gewoon te gebruiken :?

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 16:22 schreef Courage het volgende:
Heu, en wat is de motivatie om niet hiervoor Vraag&Aanbod gewoon te gebruiken :?
Omdat het Audio en Video apparatuur betreft.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 november 2001 16:24 schreef tbusquet het volgende:
Omdat het Audio en Video apparatuur betreft.
Ik vind dat je daar wel gelijk in hebt, en wat dat betreft is AV ook wel een beetje het buitenbeentje van Hardware. Ik heb alleen geen flauw idee hoe JvS en Jag hier over denken ;)

Bovendien is Vraag en Aanbod op Tweakers.net wel gewoon geschikt voor geluidskaarten en TV-kaarten e.d., dus het zou dan alleen voor echte losse Audio/Video componenten moeten gelden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 16:29 schreef Exirion het volgende:

[..]

Bovendien is Vraag en Aanbod op Tweakers.net wel gewoon geschikt voor geluidskaarten en TV-kaarten e.d., dus het zou dan alleen voor echte losse Audio/Video componenten moeten gelden.
Precies ! Dat is ook waar ik het over heb, dus videorecorders, tv's, hifi luidsprekers, versterkers, cd-spelers.. etc.

Ik wacht de reactie van JvS en Jag af ! ;)

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 19:01

Potatoman

koniwa

Het lijkt me handiger om gewoon V&A op t.net uit te breiden dan.

The cyclographing developer

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 28 november 2001 16:39 schreef Potatoman het volgende:
Tweakers.net is puur ICT-georienteerd, dus dat lijkt me een beetje vreemd om te doen. GoT is in principe ook een computer forum, maar AV is een vrij unieke afdeling. Er wordt veel over pure audiozaken gesproken, en het heeft ook best wel een eigen community van audiofreaks.

Misschien is een 'gevraagd' topic en een 'aangeboden' topic in AV een idee :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 16:47 schreef Exirion het volgende:

[..]

Tweakers.net is puur ICT-georienteerd, dus dat lijkt me een beetje vreemd om te doen. GoT is in principe ook een computer forum, maar AV is een vrij unieke afdeling. Er wordt veel over pure audiozaken gesproken, en het heeft ook best wel een eigen community van audiofreaks.

Misschien is een 'gevraagd' topic en een 'aangeboden' topic in AV een idee :)
Ja precies, het is gemakkelijk te doen, een aanpassing van de PW is een ontzettend werk, en zo houd je AV en ICT goed gescheiden.

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het idee helemaal niet slecht, maar het probleem met een forum is, dat mensen dan echt gaan schoppen tegen een topic...

Het idee vind ik heel leuk enzo, maar de uitvoering zal redelijk moeilijk worden, of heel streng.

Ik sta er wel positief tegenover, maar er zijn maar's. Verder moet Kaj. er ook een woord over zeggen, en moeten de andere HGA's dat denk ik ook...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 17:40 schreef JvS het volgende:
Ik vind het idee helemaal niet slecht, maar het probleem met een forum is, dat mensen dan echt gaan schoppen tegen een topic...

Het idee vind ik heel leuk enzo, maar de uitvoering zal redelijk moeilijk worden, of heel streng.

Ik sta er wel positief tegenover, maar er zijn maar's. Verder moet Kaj. er ook een woord over zeggen, en moeten de andere HGA's dat denk ik ook...
Mee eens, maar als we het nou zo kunnen afspreken dat je alleen maar je spullen mag posten.. met je naam tel icq email etc erbij.. en geen verdere reacties.. desnoods reacties verwijderen.

Het is maar een idee..
Ik heb nogal wat spulletjes die ik graag zou willen adverteren. En dat doe ik liever op GoT dan op HIFI.nl ofzo.

Bovendien is het schoppen geen probleem. Aangezien als het topic weer omhoog komt er iemand weer wat nieuws in geadverteerd heeft.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Wat dan als er een categorie Audio&Video bijkomt in de Vraag&Aanbod? Zou dat helpen?

Bericht hierboven

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 19:01

Potatoman

koniwa

Op woensdag 28 november 2001 19:38 schreef Floris Diemel het volgende:
Wat dan als er een categorie Audio&Video bijkomt in de Vraag&Aanbod? Zou dat helpen?
Op woensdag 28 november 2001 16:39 schreef Potatoman het volgende:
:P

The cyclographing developer

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat ik daar blijer van word :o.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Hm, doe dan ook maar een auto V&A want er wordt in SG ook veel over auto's gel*ld ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 28 november 2001 20:32 schreef rdgf het volgende:

[..]

Hm, doe dan ook maar een auto V&A want er wordt in SG ook veel over auto's gel*ld ;)
Nee >:). Die hebben lekker geen apart forum >:)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

JT

VETAK y0

En als V&A niet word uitgebreid, gewoon een stickey topic, net zoals Phreak heeft voor case mods, maar dan voor advertenties.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• tbusquet
Zou prachtig zijn, mits het goed te realiseren is. Maar dat moet jullie beoordelen.

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 21:07 schreef JT het volgende:
En als V&A niet word uitgebreid, gewoon een stickey topic, net zoals Phreak heeft voor case mods, maar dan voor advertenties.
Misschien heel dom, maar wat is een "stickey" topic ?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 28 november 2001 20:36 schreef JvS het volgende:

[..]

Nee >:). Die hebben lekker geen apart forum >:)
Dan wordt het daar tijd voor, en dan ga ik wel modden >:) ;) . Een auto is toch ook prima te tweaken? :P ;)

De islam kan uw vrijheid schaden

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 23:23 schreef rdgf het volgende:

[..]

Dan wordt het daar tijd voor, en dan ga ik wel modden >:) ;) . Een auto is toch ook prima te tweaken? :P ;)
Ja, waar, maar ga je het dan niet heel erg ver van huis zoeken ?

• JT

JT

VETAK y0

Op woensdag 28 november 2001 23:23 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Misschien heel dom, maar wat is een "stickey" topic ?
Zo'n topic dat bovenaan blijft staan en waar alleen door crew op geantwoord kan worden. Stuur je mailtje naar de crew --> crew plaatst het in de stickey topic. Voorbeeld :

[topic=303332/1/100]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 23:28 schreef JT het volgende:

[..]

Zo'n topic dat bovenaan blijft staan en waar alleen door crew op geantwoord kan worden. Stuur je mailtje naar de crew --> crew plaatst het in de stickey topic. Voorbeeld :

[topic=303332/1/100]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dan moet je dus eerst een mailtje gaan sturen. En dan moet iemand dat dus eerst helemaal gaan bekijken en daarna moet diegene dat dan weer posten. Ik weet zeker dat JvS en Jag daar niet veel voor voelen.

• JT

JT

VETAK y0

Op woensdag 28 november 2001 23:37 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dan moet je dus eerst een mailtje gaan sturen. En dan moet iemand dat dus eerst helemaal gaan bekijken en daarna moet diegene dat dan weer posten. Ik weet zeker dat JvS en Jag daar niet veel voor voelen.
Weet ik niet...als ze een overflow krijgen niet nee, maar 10 advertenties in de maand moet te doen zijn.

Ecodan warmtepomp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:34

Jag

Uhm, het is niet dat ik het teveel moeite zou vinden om die dingen te posten, maar vraag en aanbod topics in AV zou ik niet erg blij van worden iig. Je krijgt dan van die dingen dat mensen een Denon receiver te koop hebben staan. En dat ze dan in een topic over een nieuwe set gaan posten dat Denon heel goed is en dat hij er toevallig een te koop heeft staan plus link.
Bovendien zijn die V&A topics dan volledig out of place in het AV forum. Ik zou het wel een erg goed idee vinden als er een AV gedeelte komt in vraag en aanbod.
Op woensdag 28 november 2001 16:47 schreef Exirion het volgende:

[..]

Dat van die community klopt zeker ja. Maar de computer related content vormt toch wel iets van 80 a 90% van het totaal hoor.

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 29 november 2001 02:09 schreef Jag het volgende:
Dat van die community klopt zeker ja. Maar de computer related content vormt toch wel iets van 80 a 90% van het totaal hoor.
Um, juist ja, want fok is niet echt ict-related :P

Ecodan warmtepomp

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik hier een nieuwe categorie voor aangemaakt.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 29 november 2001 23:43 schreef Femme het volgende:
Kijk eens aan :)

senkjoe :)

• tbusquet
Ik dank u hartelijk Femme ! :D

• JT

JT

VETAK y0

Geweldig :)

EDIT: Sjek dit :

http://www.tweakers.net/aanbod/30207
http://www.tweakers.net/aanbod/30205
http://www.tweakers.net/aanbod/30206

Daarom wouden JvS en THBuquet (of zoiets :P ) het zo graag >:)

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1