[GBA]Mariokart

Pagina: 1
Acties:

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Hoe kan je met mario kart super ciruit een rank halen met 3 sterren?? Ik heb alleen nog in de special cup van 150 3 sterren gehad terwijl ik helemaal niet zo snel was en heb ook niet op de muntjes gelet. En het maakt niet uit hoe snel ik race en hoeveel muntjes ik krijg, ik krijg maar maximaal 2 sterren. Moet je nog wat meer doen dan alleen snel racen en muntjes vinden om 3 sterren te krijgen??

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mij ook nog niet gelukt :(

Muntjes ligt het volgens mij niet aan, zolang je er maar meer dan 100 hebt. Ik denk dat je gewoon supersnelle tijden moet rijden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Op de emulator heb ik eens wat test gedaan.
Hieruit blijkt dat als ik met een HEX-cheat mijzelf tijdens het racen een heleboel muntjes geef (90 in de final-track) dat ik dan met dezelfde tijd 2 sterren krijg terwijl ik er anders maar 1 zou krijgen. Ik denk dat als je meer muntjes hebt je langzamer mag rijden.

Ik heb héél veel geprobeerd, en vaak lukt het ook wel door supersnel te karren (lees: écht snel, en zelfs dan...) en genoeg muntjes te scoren. Probeer Bowser voor extra speed.

Maar nu zit ik in een cup waarmee ik nog niet eens 2 sterren kan krijgen :(. Ik heb alle SS-cups 50cc wel 3 sterren, de SMK-cups lukken niet echt.

www.nintendocasemods.com

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op woensdag 28 november 2001 21:25 schreef Digital-DNA het volgende:
Op de emulator heb ik eens wat test gedaan.
Hieruit blijkt dat als ik met een HEX-cheat mijzelf tijdens het racen een heleboel muntjes geef (90 in de final-track) dat ik dan met dezelfde tijd 2 sterren krijg terwijl ik er anders maar 1 zou krijgen. Ik denk dat als je meer muntjes hebt je langzamer mag rijden.

Ik heb héél veel geprobeerd, en vaak lukt het ook wel door supersnel te karren (lees: écht snel, en zelfs dan...) en genoeg muntjes te scoren. Probeer Bowser voor extra speed.

Maar nu zit ik in een cup waarmee ik nog niet eens 2 sterren kan krijgen :(. Ik heb alle SS-cups 50cc wel 3 sterren, de SMK-cups lukken niet echt.
ik race ook wel heel snel. bij alle banen haal ik in ieder geval de laatste weer in. En ik heb in totaal iets van 140 muntjes. Wat ik zo vaag vind is dat het me wel gelukt is met 150 CC special cup. en daar had ik iets van 60 muntjes en had ik een gedeelde 1e plaats.