Het Flash (activeX) component heeft een property 'Window mode' (Wmode), die als waarde 'transparent' kan hebben, maar m'n venster wordt nog altijd niet transparant. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Verwijderd
Welke Windows versie? Voor zover ik weet ondersteunen alleen Win2000 en XP transparent windows.
Transparant wil zeggen dat je ziet wat er onder je Flash movie zit (als er transparantie in de flash movie zit natuurlijk), op het form! Het form zelf is niet transparant, dus je windows wallpaper zal je niet zien.
(hmm.. hier zijn wel truckjes voor.. en onder win2000 en hoger kan je wel transparantie voor je form instellen.. maar dat wertkt dus niet onder 9x/me/nt
(hmm.. hier zijn wel truckjes voor.. en onder win2000 en hoger kan je wel transparantie voor je form instellen.. maar dat wertkt dus niet onder 9x/me/nt
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dat is het hem juist. Ik heb in delpi een plaatje als achtergrond, transparency in m'n flash movie, en toch krijg ik allen wit te zien ipv background image. M'n wallpaper hoef ik niet te zien