Creative DVD met Crouching Tiger DVD

Pagina: 1
Acties:

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03 10:43
Ik heb een Creative PCDVD speler en daarbij natuurlijk de nodige DVD's die het allemaal heel goed doen. Van het weekend kwam ik CTHD tegen met korting. Ik denk kopen.

Deze dvd dus samen met Shaft gekocht. Eerst shaft gegeken. Geen probleem. Daarna wilde ik CTHD gaan kijken, ik stop hem erin. niks ... hij kan niet eens de data lezen. hmm rot dacht ik. Dus terug naar de winkel,krijg ik mooi een nieuwe mee, waar precies hetzelfde bij is!! geen data.

Waar zou dit door kunnen komen ?? heeft iemand hier nog meer last van. Het enige wat anders is dan de andere dvds die ik heb is dat er DVD video (afspeelbaar op PS2) en DVD 9 bij staat. Kan dit niet ofzo? Ik heb gewoon regio 2, niet regio vrij ofzo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je andere software gebruikt, wat dan. (het zou kunnen dat die Creative DVD's problemen geven. Zelf heb ik er geen gezeur mee moet ik zeggen (die van mij is regiovrij))

• SiNisTrAD
Op woensdag 28 november 2001 17:38 schreef terw_dan het volgende:
Als je andere software gebruikt, wat dan. (het zou kunnen dat die Creative DVD's problemen geven. Zelf heb ik er geen gezeur mee moet ik zeggen (die van mij is regiovrij))
ik kan met de explorer niet eens de dvd browsen :( normaal kan dat wel.

• d-motion
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

Heb al meer mensen gehoord die problemen had met CTHD.

Ikzelf kan die DVD nauwelijks afspelen op mijn Afreey Standalone. (Schokken etc). Pioneer doet het iets beter...

Ik heb zelf gemerkt dat lichtbruine DVD's niet lekker spelen.

Gewoon een andere DVD kopen.... :) Ik heb gehoord dat die van Star Wars wel leuk is!

WWW.RC5.NL

• SiNisTrAD
hmm net op mijn werk heb ik in 3 dvd spelers de dvd afgespeeld :( creative :(

• SiNisTrAD
ok de oplossing ! je kan een DVD vast zetten met behulp van een of ander hendeltje in de lade. Even een paar keer proberen en voila hij doet t toch... |:( klote pc's ;( altijd wat anders

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-03 13:55

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Valt me trouwens op dat columbia tristar DVD's het over het algemeen erg slecht doen. Ik heb namelijk ook CTHD en Charlie's Angels, beide schokken verschrikkelijk als ze de tweede laag (denk ik, meestal na een uur) afspelen. Het frapante is zelfs dat ik een sony dvd-rom speler gebruik. Welliswaar een oude maar toch

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Pagina: 1