een linkje naar de mooiste zwarte kasten aub.... ben op zoek naar een hele mooie.... prijs maak niet uit...
of je zoekt gewoon ff in de pricewatch!! 
GoT is niet bedoeld om zomaar alles waar je geen zin in hebt te laten doen door mensen hier...
GoT is niet bedoeld om zomaar alles waar je geen zin in hebt te laten doen door mensen hier...
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Had Dell niet een hele mooie BigTower in het zwart?
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Ik vind de Yeong Yang 0221 absoluut de mooiste case. Hij is ook in het zwart leverbaar.
De Yeong Yang 0221
De Yeong Yang 0221
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Dell maakt tegenwoordig ook mooie systemen met zwarte componenten

edit:
two men, one thought
edit:
two men, one thought
Op woensdag 28 november 2001 16:14 schreef HighLander het volgende:
Had Dell niet een hele mooie BigTower in het zwart?
Wat een foeilelijk gedrochtOp woensdag 28 november 2001 16:14 schreef Tom_Paris het volgende:
Ik vind de Yeong Yang 0221 absoluut de mooiste case. Hij is ook in het zwart leverbaar.
De Yeong Yang 0221
Maar wel zeer handig!Op woensdag 28 november 2001 16:19 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Wat een foeilelijk gedrocht
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Verwijderd
zo ziet mijn magnetron er ongeveer ook uit...Op woensdag 28 november 2001 16:14 schreef Tom_Paris het volgende:
De Yeong Yang 0221
maar op zich is hij best handig, hij past tenminste onder mijn bureau.
Verwijderd
Mee eens!Op woensdag 28 november 2001 16:04 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Of deze...
http://www.tweakshop.nl/n/prod/chieftec/da-01-bd.htm
Verwijderd
ziet er hetzelfde uit als de antecOp woensdag 28 november 2001 16:50 schreef Flipke het volgende:
[..]
Mee eens!
Het zijn Chieftec kasten die ook worden verkocht onder de naam Antec.Op woensdag 28 november 2001 16:51 schreef neographikal het volgende:
[..]
ziet er hetzelfde uit als de antec
Verwijderd
Volgens mijn zijn het "benhetmerkffvergeten" kasten die ook verkocht worden onder de namen chieftec en antecOp woensdag 28 november 2001 16:54 schreef Phreak het volgende:
[..]
Het zijn Chieftec kasten die ook worden verkocht onder de naam Antec.
Je favoriete kast kopen en zwart spuiten ?
| system specs |
chemming ofzoiets geloof ik...Op woensdag 28 november 2001 16:56 schreef Flipke het volgende:
[..]
Volgens mijn zijn het "benhetmerkffvergeten" kasten die ook verkocht worden onder de namen chieftec en antec
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
http://www.tweakshop.nl/n/prod/chieftec/dx-01-bd.htm
Dan liever die in het zwart.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die modellen absoluut niet mooi vind.
Dan liever die in het zwart.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die modellen absoluut niet mooi vind.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
http://www.tweakshop.nl/n/prod/chieftec/da-01-bd.htm
deze kast heb ik..
het is een bigtower...
kheb zelf ook nog pics van die case gemaakt
http://bionicle.xcl-clan.com/case/update
de dx-01-bd is een midi tower
deze kast heb ik..
het is een bigtower...
kheb zelf ook nog pics van die case gemaakt
http://bionicle.xcl-clan.com/case/update
de dx-01-bd is een midi tower

Ik heb deze, 379 piek bij Computerland.
Ik vond het transparante deurtje minder eigenlijk, dus heb ik met een bus zwarte verf de binnenkant van het deurtje gespoten...ziet er uit alsof het zo hoort!
(ik durf mijn Ultraplex 40 en Plexwriter 12x10x32 niet te spuiten)
En de ledjes vervangen door blauwe, uiteraard
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Nah.. Dat deurtje is irri manOp woensdag 28 november 2001 16:02 schreef Artcore_Trooper het volgende:
http://www.tweakshop.nl/n/prod/case/els601.htm
Die rocks
Kewl, die heb ik ook!Op woensdag 28 november 2001 20:04 schreef DynaMikeY het volgende:
[afbeelding]
Echt een functionele en gave kast!
Verwijderd
Ik heb dezelfde kast en hij is gewoon GOED... ik durfde mijn el-cheapo Asus CDrom drive wel te spuiten, en de floppy drive was ook geen probleemOp woensdag 28 november 2001 20:04 schreef DynaMikeY het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze, 379 piek bij Computerland.
Ik vond het transparante deurtje minder eigenlijk, dus heb ik met een bus zwarte verf de binnenkant van het deurtje gespoten...ziet er uit alsof het zo hoort!
En de ledjes vervangen door blauwe, uiteraard
Bovendien zit er bij mij een zilverkleurige drivebay van mijn geluidskaart in, past allemaal perfect bij elkaar.
En blauwe ledjes uiteraard
koop gewoon een complete Dell Optiplex, prachtige kasten, mooie systemen...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Als je een zwarte kast hebt, dien je ook een zwart diskettestation te bezitten en een zwarte cd-rom enz...waar halen jullie die vandaan? Ik heb 2 dagen geleden een zeer mooie kast aangeschaft met hydraulische schijfklep voor de stations, mooi en prachtig, maar een wit aparaat staat totaal niet
Verwijderd
zut alors, waarom zie ik altijd mooiere/snellere/betere dingen voorbij komen als ik zoiets al net gekocht heb? Er staat nu net een Chieftec DX-01-BD naast me, zie ik dit prachtige geval! Maarja, zo op het 1e gezicht issie niet erg geschikt voor een superstil systeem wat ik aan het bouwen ben terwijl die chieftec gewoon de casemodders dream isOp woensdag 28 november 2001 23:55 schreef MrCash het volgende:
Deze vindt ik wel aardig :
[afbeelding]
zie voor meer info :
http://www.blacknoise.com/
Cash
Verwijderd

Zoiets heb ik ongeveer, maar dan net iets anders
En 1 keer het antwoord antec/chieftec/etc etc
is denk ik wel voldoende, als ik een topic lees waar gevraagd word naar een mooie case, zie ik altijd 100* chieftec/antec/etc etc voorbij komen..
1 keer is toch voldoende
Verwijderd
Mrcash: Die 2e is ugly 
Desktop gevalletjes vinnik zowiezo nix, doet me teveel aan compaq denken heb ik het vermoeden

Die is mooi!
Ik ben trouwes eigenlijk wel geinteresseerd in die Dämm Matten die die lui hebben... ik zit nu zelf wat te knutselen met vloerbedekking, maar dat ziet er toch wel professioneler uit.
Desktop gevalletjes vinnik zowiezo nix, doet me teveel aan compaq denken heb ik het vermoeden

Die is mooi!
Ik ben trouwes eigenlijk wel geinteresseerd in die Dämm Matten die die lui hebben... ik zit nu zelf wat te knutselen met vloerbedekking, maar dat ziet er toch wel professioneler uit.
Verwijderd
En jij noemt jezelf een tweaker ??Op woensdag 28 november 2001 20:04 schreef DynaMikeY het volgende:
Tweakers moeten LEF hebben !!
Antec. Geen twijfel over mogelijk!
* MisterDon kijkt naar rechts en ziet.... een zwarte Antec.
* MisterDon kijkt naar rechts en ziet.... een zwarte Antec.
Verwijderd
chieftec ruled. ik ben zo content van die case dat ik ze nooit meer zou weg doen
ik heb de miditower maar spijtig dat hij 12 kilogram weegt als ik naar lanparty's ga
ik vindt dat glimmende maar niks...
maar als je een mooie kast tegenkomt, dan spuit je hem toch zelf mooi zwart???

Ik vind dit echt een
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Dat is een aluminium kast, daar moet je minstens 5 meijer voor neertellen dacht ik zo.
Ik ga ook een Chieftec kopen, jammer van het gewicht maar voor de rest geweldige kasten
Ik ga ook een Chieftec kopen, jammer van het gewicht maar voor de rest geweldige kasten
Verwijderd
Okay dan vul ik even de potentiele 100 volgende posts in
* Antec in al zijn varianten en namen * 100
Zo je hebt nu dezelfde info als nog 100 extra posts
* Antec in al zijn varianten en namen * 100
Zo je hebt nu dezelfde info als nog 100 extra posts
Verwijderd
Dat je case speciaal zwart moet zijn, betekent toch niet dat je hem zwart moet kopen?! Spuiten, das nog es hardstikke leuk ook! En je kunt iedere kast kiezen die je wil, ongeacht de kleur. 
Zelf vind ik HEMA spuitbussen erg goed
, MOTIP is reteduur, en lang zo bestendig niet. Iemand andere ervaringen?
(Als het aan Coolcase lag, kocht ze HEMA!
")
Zelf vind ik HEMA spuitbussen erg goed
(Als het aan Coolcase lag, kocht ze HEMA!
Ik zag vande week een zaak waar ze van die phatte IBM cases verkochten, maar met Zwarte monitor en keybord erbij, dan moet me muis maar ff lijden hoor !!! 
Helaas was de monitor te duur...
Want mn ECS is zwart van Pcb , V7700 ook en mn Case ook wow echt phat en dan ver ledjes blauw, Led van Monitor ook he... !!
Helaas was de monitor te duur...
Want mn ECS is zwart van Pcb , V7700 ook en mn Case ook wow echt phat en dan ver ledjes blauw, Led van Monitor ook he... !!

Tandjes wat een mooierd!
Weet iemand waar deze in NL te koop is ?
^
| is ongeveer dezelfde als deze:

,

en

maar dan met zwart en 'zilver' plastic.
Ik heb een gewone grijze in miditower formaat (oud model met turbo knop en andere luchtgaten, de middelste van 't onderste plaatje) en herkende het schuifdeurtje, de ronde powerknop en de geribbelde randen.
http://www.pcwinner.com.tw/genius.htm
http://www.morex.cz/serie/winner/winner2.htm
http://www.multistar-hh.de/
't model heet PC-120 of KN-100.
PC-120 heb ik vervolgens met Google.nl hier gevonden:
http://home-1.tiscali.nl/~avantol/Toetsenborden.htm
Die is dus niet zwart, maar wit met zwarte randen.
KN-100 heb ik in Nederland niet gevonden met Google.nl
| is ongeveer dezelfde als deze:

,

en

maar dan met zwart en 'zilver' plastic.
Ik heb een gewone grijze in miditower formaat (oud model met turbo knop en andere luchtgaten, de middelste van 't onderste plaatje) en herkende het schuifdeurtje, de ronde powerknop en de geribbelde randen.
http://www.pcwinner.com.tw/genius.htm
http://www.morex.cz/serie/winner/winner2.htm
http://www.multistar-hh.de/
't model heet PC-120 of KN-100.
PC-120 heb ik vervolgens met Google.nl hier gevonden:
http://home-1.tiscali.nl/~avantol/Toetsenborden.htm
Die is dus niet zwart, maar wit met zwarte randen.
KN-100 heb ik in Nederland niet gevonden met Google.nl
Ik heb die zwarte ook echt perfecte kast.Op donderdag 29 november 2001 14:46 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
kijk dit is nou een mooie zwarte case
de inhoud daarvan wordt
* P4-1.7GHz
* ABIT TH7-RAID
* 512Mb Rambus Dane-Alec
* 2x 60Gb IBM in RAID 0
* ATI R8500
* Creative Audigy Player
* nic = 2x 3com 10/100Mbit
en
* P3-700@805MHz
* Asus Cubx
* 512Mb@143Mhz Infineon
* 20Gb + 30Gb IBM en 20Gb WD = 70Gb
* GF1 DDR gesoldeert naar Quadro
* Creative Live! Value
* NIC = 2x Realtek soon 2x 3com
dit alles gaat ik watercoolen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Op donderdag 29 november 2001 22:38 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dit is nou een mooie zwarte casetevens mijn nieuwe case voor mijn 2 PC's
de inhoud daarvan wordt
* P4-1.7GHz
* ABIT TH7-RAID
* 512Mb Rambus Dane-Alec
* 2x 60Gb IBM in RAID 0
* ATI R8500
* Creative Audigy Player
en
* P3-700@805MHz
* Asus Cubx
* 512Mb@143Mhz Infineon
* Creative Live! Value
* NIC = 2x Realtek soon 2x 3com![]()
dit alles gaat ik watercoolen![]()
uh jahOp donderdag 29 november 2001 23:14 schreef AMDude het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ga je die ook naar LAN's meesjouwen
idd ik frees het ook dat ik 2 trappen ermee af moet slepen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
And make sure you take PICTURES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk dit is nou een mooie zwarte casetevens mijn nieuwe case voor mijn 2 PC's
de inhoud daarvan wordt
* P4-1.7GHz
* ABIT TH7-RAID
* 512Mb Rambus Dane-Alec
* 2x 60Gb IBM in RAID 0
* ATI R8500
* Creative Audigy Player
en
* P3-700@805MHz
* Asus Cubx
* 512Mb@143Mhz Infineon
* Creative Live! Value
* NIC = 2x Realtek soon 2x 3com![]()
dit alles gaat ik watercoolen![]()
Blaat
yep die kasten rulen kontOp donderdag 29 november 2001 14:18 schreef Fr3aKER het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt eenkast jammergenoeg heb ik 'm niet
* swipe rara wie de bigtower versie heeft in het zilver (Lian Li PC-70)
ze hebben ze helaas niet int zwart ik heb al wel 1 jaar een zilvergrijze van hun (HCC vorig jaar) ik zie alleen nooit hier staan. Kijk maar es bij http://www.azona.nl
(los url. werkt op de een of andere manier niet dus zelf ff verder klikken)
(los url. werkt op de een of andere manier niet dus zelf ff verder klikken)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ja het heet hier toch tweakers?Op woensdag 28 november 2001 16:56 schreef ride277 het volgende:
Je favoriete kast kopen en zwart spuiten ?
W.I.E.T.C.O.: Wireless Individual Engineered for Troubleshooting and Ceaseless Observation
Deze is in het antraciet maar wel erg 

Deze heb ik, alleen dan met antraciet gespoten cd-rom/cd-writer/zipdrive frontjes.

Deze heb ik, alleen dan met antraciet gespoten cd-rom/cd-writer/zipdrive frontjes.
Verwijderd
Groot gelijk SonicOp vrijdag 30 november 2001 11:31 schreef Sonic- het volgende:
Dit is en blijft gewoon de beste en mooiste kast
[afbeelding]
[afbeelding]
In de modelbouw wereld wordt veelal verf van Tamiya gebruikt. Deze verf hecht het beste aan plastic (het vreet namelijk in de oppervlakte van het kunstof in).Op donderdag 29 november 2001 20:55 schreef Coolcase het volgende:
Dat je case speciaal zwart moet zijn, betekent toch niet dat je hem zwart moet kopen?! Spuiten, das nog es hardstikke leuk ook! En je kunt iedere kast kiezen die je wil, ongeacht de kleur.
Zelf vind ik HEMA spuitbussen erg goed, MOTIP is reteduur, en lang zo bestendig niet. Iemand andere ervaringen?
(Als het aan Coolcase lag, kocht ze HEMA!")
Sonic: waar is deze kast te koop en hoeveel kost ie??Op vrijdag 30 november 2001 11:31 schreef Sonic- het volgende:
Dit is en blijft gewoon de beste en mooiste kast
[afbeelding]
[afbeelding]
En waar is deze te koop??Op vrijdag 30 november 2001 20:21 schreef djmartyn het volgende:
[afbeelding]
Bestuh!!
Nou, ik vindt dit zelf een hele mooie kast
mijn eigen gemodde black case
zeeeeeer strak dingetje, al zeg ik het zelf sorry

wat zeg je nou zelf
mooi toch
wat zeg je nou zelf
ELLE!!!Op vrijdag 30 november 2001 20:21 schreef djmartyn het volgende:
[afbeelding]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Hee das mijn case!Op vrijdag 30 november 2001 20:21 schreef djmartyn het volgende:
[afbeelding]
ik wil ook wel graag weten waar deze in ned te koop is en hoe duur?Op donderdag 29 november 2001 21:11 schreef k7of9 het volgende:
[afbeelding]
Tandjes wat een mooierd!Was eigenlijk van plan zo'n zwarte chieftec te kopen (ook mooi), maar dit is helemaal niet mis.
Weet iemand waar deze in NL te koop is ?
Een kast koop je niet zwart !!! Die maak je zwart .. welcome in the world of case-modding
Nogmaals (zie pag 2), dat is een PC-120 met andere kleuren. Ik zag in een andere thread dat ie van Target is:Op zondag 02 december 2001 22:04 schreef tinus1983 het volgende:
[..]
ik wil ook wel graag weten waar deze in ned te koop is en hoe duur?

http://www.target-int.nl/txt/tx50602.htm
En die kost hier fl 208,56
hier fl 249,00
hier fl 259,00
kijk kijk, hier hebben we wat aanOp woensdag 28 november 2001 16:05 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Art_Core nog wat. Een woord: yuck. (En dat 2 maal)
Kubuntu
Wellicht heeft ie dat al gedaan, en wil hij graag nog mooiere zien...Op woensdag 28 november 2001 16:03 schreef The_Operative het volgende:
of je zoekt gewoon ff in de pricewatch!!
pfff...wat lopen ze hier toch af en toe te zeiken zeg!
Als het topic je niet aanstaat, dan lees je het toch lekker niet, je bent niet verplicht om te reageren...
+ het nadeel van de pricewatch is dat er geen plaatjes bij staan en vaak ook niet op de sites van de verkoper..Op zondag 02 december 2001 22:58 schreef likkie het volgende:
[..]
Wellicht heeft ie dat al gedaan, en wil hij graag nog mooiere zien...
pfff...wat lopen ze hier toch af en toe te zeiken zeg!
Als het topic je niet aanstaat, dan lees je het toch lekker niet, je bent niet verplicht om te reageren...
het is erg moeilijk aan een naam te zien dat een kast zwart is (soms staat het er wel bij maar vaak niet)
Ach ja, trolletje heOp zondag 02 december 2001 22:56 schreef NEOTEK het volgende:
[..]
kijk kijk, hier hebben we wat aan
Verwijderd
de mooiste is nog altijd die van MIJ 

gezien op de hcc dagen
kijk hier voor meer foto's:
http://62.45.87.56/Waterforum/ubb-scripts/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000210

gezien op de hcc dagen
kijk hier voor meer foto's:
http://62.45.87.56/Waterforum/ubb-scripts/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=1&t=000210
persoonlijk vind ik de YY-Cube nog steeds een van de mooiste designs hebben:

Antec kasten zijn ook erg mooi, alleen ze zijn niet zwart maar antraciet (vind ik persoonlijk niet mooi), maar de kast zelf zit erg goed in mekaar.

Antec kasten zijn ook erg mooi, alleen ze zijn niet zwart maar antraciet (vind ik persoonlijk niet mooi), maar de kast zelf zit erg goed in mekaar.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
geen idee. het is een Maxtron kast en ik heb hem op een beurs gekocht voor 275 met een 400 Watt SPUOp zondag 02 december 2001 19:59 schreef MadCue het volgende:
[..]
Sonic: waar is deze kast te koop en hoeveel kost ie??
www.maxtron.de is de website mischien kan je ze een mail sturen
succes
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Zoiets zoek ik ook.Op maandag 03 december 2001 16:13 schreef Kroetsjov het volgende:
persoonlijk vind ik de YY-Cube nog steeds een van de mooiste designs hebben:
[afbeelding]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Hahaha, die kast van de hcc tweaker stand. ziet er leuk uit, maar dat blauw roze geeft wel een beetje een bordeel look.
Persoonlijk is die chieftech heel erg mooi, maar geef mij maar simpelweg een aopen recht toe recht aan desktop kast, veel te makkelijk om echt goed in te werken. Wat doe je als je een pc bouwt? dan leg je em op z'n zij omdat je er anders amper in kan werken. You get the picture.
Die YY cube heeft ook wel wat ja, vraag is alleen wat kost ie?? Niet specifiek mooi maar wel veel ruimte!
Persoonlijk is die chieftech heel erg mooi, maar geef mij maar simpelweg een aopen recht toe recht aan desktop kast, veel te makkelijk om echt goed in te werken. Wat doe je als je een pc bouwt? dan leg je em op z'n zij omdat je er anders amper in kan werken. You get the picture.
Die YY cube heeft ook wel wat ja, vraag is alleen wat kost ie?? Niet specifiek mooi maar wel veel ruimte!
ik vind die kleine desktop modelletjes van compaq wel erg jammie. Zwart met silver, en bijpassende monitor hebben ze ook!
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Ik vind deez heel mooi:

De binnenkant:

De binnenkant:
[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 13-10-2002 18:01 . Reden: binnekant ]
http://www.recom.nl/recomstealthblack1_en.htm
Deze heb ik en ben er erg tevereden over.
Heb hem een half jaar geleden gekocht voor €250 inc enermax voeding.
De mijne is wel zonder plexiglas en dergelijke dus gewoon ordinair zwart alu.
Deze heb ik en ben er erg tevereden over.
Heb hem een half jaar geleden gekocht voor €250 inc enermax voeding.
De mijne is wel zonder plexiglas en dergelijke dus gewoon ordinair zwart alu.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Verwijderd
Geef mij deze maar !!!
http://www.thermaltake.com/products/cases/5000.htm
Jammer genoeg heb ik net de chieftec DX-01-BD gekocht. Deze vind ik toch net weer een stukje verder gaan.
Jullie mening ???
http://www.thermaltake.com/products/cases/5000.htm
Jammer genoeg heb ik net de chieftec DX-01-BD gekocht. Deze vind ik toch net weer een stukje verder gaan.
Jullie mening ???
Ouwe koe + opsomtopic. Wat wel of niet mooi is bepaal je zelf.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()