he weet iemand een link van een site waar cpu kasten op staan met logo's van spelen en shit op de zijkant plz paas mij die link ff
hmm dan weet ik geen link denk ik. Nee geintje ik zat te tieren.
sorry
check eens een paar computershops op Internet
www.europc.nl
www.alternate.nl
www.perfect-systems.nl
en meer van die.
check eens een paar computershops op Internet
www.europc.nl
www.alternate.nl
www.perfect-systems.nl
en meer van die.
Hehe in Oldenzaal (Twente is dat, nee ik ben geen boer en ja, ik weet zeker wel wat FEESTUH is!
)
haha he maar zulke kasten bedoel ik neit ik kan ook wel gewone kasten vinden maar ik bedoel kasten waar mensen logo's van UT of half life en allemaal van zulke shit op hebben gezet laat maar zeggen kasten kunst kan ik nix van vinden namelijk ik wil geen kale kast
ja met game logo's erop bv unreal tournament of half life en allemaal van zulk soort shit paas me daar ff link van plz
Euhm .. koop een kale kast en plak er wat UT stickers op .. klaar ben je
| system specs |
hahaha maar er is een site waar een gast zulk soort dingen zelf maakt maar heb de link er niet van plz weet iemand die link
Moeje ff bij de casemod gallery links kijken in Overclocking & Casemodding, staat misschien wat bij...
[topic=230704/1/25]
[topic=230704/1/25]
www.virtual-hideout.net
als je alle kasten wil zien dar ben je morgen nog bezig
vele duizenden mods, netje over een paar honderd pagina's verdeelt.
als je alle kasten wil zien dar ben je morgen nog bezig
vele duizenden mods, netje over een paar honderd pagina's verdeelt.
sorry kan het niet vinden kan je me de link ff geven plz want ik wil echt graag zo'n kast willlen hebben
cpu kast?
The first casualty in war is always the truth...
Schijnbaar wordt de term CPU nogal vaak verwisseld met "computer".. opzich niet zo vreemd eigenlijk.
CPU is toch de afkorting van Computer??Op woensdag 28 november 2001 16:14 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
Schijnbaar wordt de term CPU nogal vaak verwisseld met "computer".. opzich niet zo vreemd eigenlijk.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
mwa, toch is het echt iets anders...Op woensdag 28 november 2001 16:14 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
[offtopic]
bij de Hema wisten ze het ook niet. stonden ook al jaren cpu trolleys in.
iemand op GoT heeft 't ff tegen ze gezegd en nu hebben ze het verbeterd
[/fftopic]
Je kan ook gewoon zelf creatief gaan doen met dremel en/of figuurzaag, kost ff wat meer tijd maar dan heb je ook echt iets unieks..
maar suc6 dermee verder..
maar suc6 dermee verder..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Weet iemand waar ik mooie CVE kasten kan vinden
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik kan dan wel creatief gaan doen maar ik wil wel een UT kast hebben en wil wel een beetje een voorbeeld hebben goe ik dat kan gaan aanpakken
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Issuh net als computerspeakertjes van 200W met een conus van 6cm marketing praat.
In dit geval worden de mensen gefopt door Intel en hun commercials en natuurlijk de casebatch
In dit geval worden de mensen gefopt door Intel en hun commercials en natuurlijk de casebatch
Powered bij meergranenbrood.
ben ik al geweest maar heb ik geen UT kast bij gezien aleen maar quake shit en das niet wijs I WANT UT
Dat was bij de IKEA...Op woensdag 28 november 2001 16:18 schreef nozem het volgende:
[..]
mwa, toch is het echt iets anders...
[offtopic]
bij de Hema wisten ze het ook niet. stonden ook al jaren cpu trolleys in.
iemand op GoT heeft 't ff tegen ze gezegd en nu hebben ze het verbeterd
[/fftopic]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Gebruik je fantasie dan maarOp woensdag 28 november 2001 19:12 schreef Bio-Dome het volgende:
ben ik al geweest maar heb ik geen UT kast bij gezien aleen maar quake shit en das niet wijs I WANT UT
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Schrijven ookOp woensdag 28 november 2001 19:07 schreef BackSlash32 het volgende:
http://www.virtual-hideout.net/cool_case/
Lezen is moieluk ?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
ja, nu je 't zegt, 't was bij de IKEAOp woensdag 28 november 2001 19:35 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Dat was bij de IKEA...
*hap*Op woensdag 28 november 2001 19:46 schreef IbBeLz het volgende:
Schrijven ook
Begrijpend lezen zeker ook
tja... oh ja, kan wel wat voor je regelen trouwens, welke kast dan ook, op prijsafspraak te doen, dremel ik zelf het logo er wel uit !!
Deze plek is te koop.
True True ....Op woensdag 28 november 2001 23:55 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
*hap*
Begrijpend lezen zeker ook![]()
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
op virtualhideout staan zeker wel UT-mods.. Je moet even beter je best doen denk ik. (hint: onderaan de pagina kun je andere gallery's selecteren)
Wat betreft CPU-kasten, ik persoonlijk vind de intel-doosjes (die kartonnen waar de CPU inzit) het mooist.
Wat betreft CPU-kasten, ik persoonlijk vind de intel-doosjes (die kartonnen waar de CPU inzit) het mooist.
Pagina: 1