He... ik vroeg me net af, in 2002 wanneer de euro er is, dat tweakers misschien ook prijzen van duitsland, frankrijk etc kan laten zien... zal dat denken jullie gebeuren?
Zou wel mooi zijn alleen zouden er een paar dingen in het leven moeten worden geroepen die er wat mij betreft nu ook al zouden mogen zijn.
Stel ik bestel iets uit Duitsland dan zullen de verzend kosten hoger uitvallen. Ze moeten in pricewatch een kolommen maken.
1ste kolom: zonder verzendkosten
2de kolom: met verzendkosten
Ik weet niet hoe het met invoerrechten zit, maar dan zouden ze nog een derde kolom kunnen maken
3de kolom: met invoerrechten
Dat je dan de keuze krijgt op welke kolom je mag selecteren.
Stel ik bestel iets uit Duitsland dan zullen de verzend kosten hoger uitvallen. Ze moeten in pricewatch een kolommen maken.
1ste kolom: zonder verzendkosten
2de kolom: met verzendkosten
Ik weet niet hoe het met invoerrechten zit, maar dan zouden ze nog een derde kolom kunnen maken
3de kolom: met invoerrechten
Dat je dan de keuze krijgt op welke kolom je mag selecteren.
Ik weet niet hoe het met invoerrechten zit,Op woensdag 28 november 2001 15:54 schreef Flippit het volgende:
invoerrechten binnen de EU?
Lezen flippertje
Binnen de EU zijn er geen invoerrechten meer geloof ik.... m.a.w. Je kunt gewoon van een site in Antwerpen bestellen, en ze komen het zootje gewoon over de grens brengen.
Als je vanuit de VS besteld moet je geloof ik wel invoerrechten betalen, maar ik heb er nog niets van gemerkt....
Als je vanuit de VS besteld moet je geloof ik wel invoerrechten betalen, maar ik heb er nog niets van gemerkt....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Deze hoort in de Tweakers.net Frontpage Feedback
Verwijderd
iddOp woensdag 28 november 2001 21:40 schreef BoboChan het volgende:
Ja, dat zou tweakers.net veel beter maken
Ja, het is natuurlijk geen invoerrechten waar je het nu over moet hebben. Maar BTW etc. In Belgie is dat nog steeds 21 procent 19 bij ons...
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
En na de move wil ik graag melden dat ik helemaal voor dit idee ben! Zolang duidelijk wordt vermeld wat de verzendkosten zijn.
Voor mij is het helemaal makkelijk, ik woon op de Duitse grens. Misschien begin ik een import zaakje
Voor mij is het helemaal makkelijk, ik woon op de Duitse grens. Misschien begin ik een import zaakje
Verzendkosten kunnen nu ook al per bedrijf worden opgegeven en het is mogelijk om te rangschikken op prijs+verzendkosten, dus daar hoeft niets aan veranderd te worden.
Btw heeft ook geen effect binnen de EU. Zolang er maar BTW betaald wordt is het goed. Dit is bij particulieren sowieso altijd het geval en dus is het het meest logisch dat de BTW betaald wordt in het land waar de winkel gevestigd is. In dat geval kan de verkoopprijs dus direct gehanteerd worden.Op woensdag 28 november 2001 22:14 schreef jonggoud.nl het volgende:
Ja, het is natuurlijk geen invoerrechten waar je het nu over moet hebben. Maar BTW etc. In Belgie is dat nog steeds 21 procent 19 bij ons...
Ik heb nooit kunnen vinden waar je de verzendkosten kan opgeven. Hoe kan je dit doen?Op donderdag 29 november 2001 15:02 schreef Femme het volgende:
Verzendkosten kunnen nu ook al per bedrijf worden opgegeven
[...]
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Dat kun je ook niet zelf veranderen. Gebruik de 'pricewatch meldpunt' links om wijzigingen aan te vragen.
Pagina: 1