Wacom met Logitech - draadloos probleem?

Pagina: 1
Acties:

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik wil me een Wacom Graphire 2 gaan aanschaffen maar voor dat ik dat doe wil ik weten of dat die pen (die muis moet ik niet) niet gaat interfereren met mijn Logitech Cordless Mouseman Wheel. Ik wil het namelijk samen gaan gebruiken (heb geen last van rsi en gebruik de pen om te kunnen schetsen).
Is er iemand die zo'n combinatie heeft? Geen last van storingen?

Hansel

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Geen storingen hier. Maar dat lijkt me op zich ook wel redelijk logisch aangezien ze:

1. op een andere manier werken
2. de pen slechts een paar centimeter vanaf, tot op het tablet werkt, dus niet op een tiental centimeters afstand.

Je kunt ze ook beide zonder problemen tegelijk aansluiten en gebruiken. Dat is althans mijn ervaring.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Dr. Vork
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-02 00:36

Dr. Vork

Moet ik hier iets tiepen?

Volgens mij werkt dat Wacom ding met een magneetje ofzo dat door dat tableautje wordt gedetecteerd.

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Op woensdag 28 november 2001 22:27 schreef s3mt3x het volgende:
Geen storingen hier. Maar dat lijkt me op zich ook wel redelijk logisch aangezien ze:

1. op een andere manier werken
2. de pen slechts een paar centimeter vanaf, tot op het tablet werkt, dus niet op een tiental centimeters afstand.

Je kunt ze ook beide zonder problemen tegelijk aansluiten en gebruiken. Dat is althans mijn ervaring.
correct :)

Keb een graphire 1, en zowel de pen en de muis werken met een maximale afstand van +- 0,5 cm van het tablet af. Ook werkt de graphire niet met dezelfde techniek als dez logitech muisen. Logitech gebruikt radiogolven en wacom gebruikt volgens mij iets van magneetjes ofzo...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Ik denk dat je met een 27mc bakkie naast je muis meer probs gaat krijgen!

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik dacht dat het ook met radiogolven werkte. :? Volgens Wacom medewerker werkt de boel op 150 - 250 kHz.

anywayz, bedankt

hansel
Pagina: 1