Toon posts:

Conductive Silver Lacquer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik deze soort verf/inkt kan kopen om me amd 1800+ te unlocken!

Ben al de hele week aan het zoeken maar ken het nergens vinden :'(

Misschien kom ik dan hoger dan de 1666Mhz :)
(Fbs @ 145) 39C Full load

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 28 november 2001 15:38 schreef Freeman9 het volgende:
Weet iemand waar ik deze soort verf/inkt kan kopen om me amd 1800+ te unlocken!

Ben al de hele week aan het zoeken maar ken het nergens vinden :'(

Misschien kom ik dan hoger dan de 1666Mhz :)
(Fbs @ 145) 39C Full load
Bij de doe-het-zelver of de elektronica-zaak (en heel misschien bij een verfspeciaalzaak)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Bij een verf speciaal zaak ben ik al geweest en daar hadden ze het niet :( :(
En verder waar ik woon hebben ze geen electronica zaak in de buurt :(
Misschien dat ik het ergens kan bestellen en dat ik het deze week nog binnen heb.. of begin volgende week?

Misschien iemand een link waar ich ken bestellen!

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand waar ik dit ken bestellen :?

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 14:17

TMoose

Mooooooose !!

Probeer eens een garage, of autoonderdelenzaak. Daar hebben ze vast wel geleidende lak om achterruitverwarmingen te repareren. Het is wel duur spul, iets van fl 25,00 voor een paar gram, maar meer heb je ook niet nodig...

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Verwijderd

Ik heb net Bison Electro gehaald. Is een klein buisje met zilver spul er in en een heel dun kwastje erbij. 38 gulden moest ik er voor betalen.. Hopen dat het gaat werken!
Ik ga het straks proberen...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
- Achterruitverwarmingsetje kan goed.
- Bison Electro kan goed.
- En een zilveren geleidende pen kan goed (te koop bij tooltronics.nl te Rotterdam)

Verwijderd

Ik heb trouwens bij een gereedschappenwinkel gehaald..daar hadden ze ook allerlei lijmen. En dus ook deze lijm/verf

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 16:50 schreef NoStra het volgende:
Ik heb net Bison Electro gehaald. Is een klein buisje met zilver spul er in en een heel dun kwastje erbij. 38 gulden moest ik er voor betalen.. Hopen dat het gaat werken!
Ik ga het straks proberen...
Laat he me ff weten als dat werkt voor 6 uur aub dan ken ik het ook nog ff halen :)

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 13:24

The Guardian

I'll keep an I on you

Ik heb Bison Electro gehaald (bij de 'Halfords' hadden ze het en bij 'Fixet'). Idd wel duur, namelijk 35piek. De eerste keer had ik een verdroogd potje meegekregen. En ik wist niet precies hoe dat spul eruit moest zien maar na een dag verkloot en geen unlockte cpu te hebben, heb ik is rond gevraagd en dit spul moet gewoon vloeibaar zijn. Dus het potje omgeruild voor een nieuwe die wel goed was.

Conclusie: Let goed op dat je wel een vloeibare zilverlijm meeneemt anders is het zonde van de moeite.

Verwijderd

Voor die 35 piek kun je het ook laten doen bij bestelling van je XP. Da's wel handig :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 17:27 schreef HlpDsK het volgende:
Voor die 35 piek kun je het ook laten doen bij bestelling van je XP. Da's wel handig :)
HlpDsK...wij zijn ECHTE tweakers...

Verwijderd

Ik heb net ff 2x geprobeerd, de eerste keer pakte hij maar een paar multipliers. Als std multiplier 6,5. Dus gaf hij 866Mhz aan. Hij pakte ook 1666Mhz, dus multieplier 13, maar verder niet.
2e keer gaf hij aan dat het een XP1500+ was, geen enkele andere multiplier deed het. Gewoon vast op 10.
Ik ga vannacht nog een keer of wat proberen :). Het kan prima met die Bison Electro, alleen je hebt een vaste hand nodig en een dun voorwerpje. Want het is echt klein :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die bison electro net ook ff gekocht..
ben nu bezig met de gaatjes te vullen met seclijm
dus zometeen ff die zooi eroverheen verven

p.s dit is me oude pc :)

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Ahhhhhhhhhhhhh waarom gebruikt toch iedereen secondelijm.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker hiermee en daarbij het is niet meer verwijderbaar.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Ik lees hier dat ze de gaten opvullen met een (wasco)krijtje.

Voor de geintresseerden: klik me

Het lijkt me zo vettig. Denk dat daarom de verbindingen die later gemaakt worden misschien niet zo goed blijven zitten.
Pagina: 1