-ie6 frame resize- & -frame laad volgorde

Pagina: 1
Acties:

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
( ---ie6 frame resize---

Als je in een frameset page in de tag <frame />, noresize="1" zet, dan kan je met ie6 nog steeds frames resizen. Met een andere versie ie doet ie dat niet...iemand hier ene oplossing voor?)**

** is niet meer van toepassing, ben een beetje te snel geweest, had hem nog niet geupload :? ...maargoed, mijn excusses, toch is deze draad nog wel goed(zie frames laad volgorde) ;)

---frames laad volgorde---
Ik heb 3 frames: een header een inhoud en een main...Ik wil als eerst die main frame geladen hebben en daarna de rest, nu doet ie het op de volgende: head, inhoud, main....ik wil dus de main als eerst hebben geladen...iemand hier ook een oplossing voor??

thnx all ;)

Some things can not happen until they happen...

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op woensdag 28 november 2001 15:36 schreef Soef het volgende:

---frames laad volgorde---
Ik heb 3 frames: een header een inhoud en een main...Ik wil als eerst die main frame geladen hebben en daarna de rest, nu doet ie het op de volgende: head, inhoud, main....ik wil dus de main als eerst hebben geladen...iemand hier ook een oplossing voor??
Helaas heb je geen controle over de volgorde waarin frames worden ingeladen. Je kan HOOGUIT de zaak een beetje tricken door in in "head" en "inhoud" eerst een heel basic html-bestandje in te laden met daarin een onLoad-commando waarin staat dat een bepaalde pagina in "main" geladen moet worden. Vervolgens zet je in de onLoad van "main" de juiste te laden pagina's voor "head" en "inhoud".

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

van html op het web
Stel, je hebt vier frames die we voor het gemak even frame1, frame2, frame3 en frame4 noemen. Als je wilt dat er in twee frames tegelijkertijd een ander document geladen moet worden, dan lukt dat niet met HTML.
Het kan echter wel met JavaScript:
hier staat de rest: http://html.op-het.net/tekst/frames.html

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 15:55 schreef Necromancy het volgende:

[..]

hier staat de rest: http://html.op-het.net/tekst/frames.html
dat is denk ik niet echt wat ik bedoel, ik wil gewoon van mijn 3 frames, de main frame als eerst laden... :) toch bedankt voor de link, er stonden nog wat andere leuke dingen op ;)

Some things can not happen until they happen...