RTCW, waiting for response..............

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik krijg sinds vandaag opeen de melding "waiting for response from master server" als ik de server lijst willen ophalen. Ik had hier voorheen nooit problemen mee. Iemand enig idee?

BTW ik gebruik de mp test 2

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Puntjes over....................................?

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
same here :(:(

vanmorgen nog gespeeld en nu geen servers meer :( :(

wat ga ik nu met mijn leven doen :9

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• urf
  • Niet online
Ik hoop dat het snel weer werkt! Dit is echt saai :(

Maar morgen krijg ik de hele versie, maar dan kan ik niet MP spelen. Maar dan heb ik iig weer wat te doen.

MAAR IK WIL SPELEN!!! Iemand een oplossing :?

• .GoO
  • Laatst online: 02-11 10:21
Op woensdag 28 november 2001 15:49 schreef qweenix het volgende:
Ik hoop dat het snel weer werkt! Dit is echt saai :(

Maar morgen krijg ik de hele versie, maar dan kan ik niet MP spelen. Maar dan heb ik iig weer wat te doen.

MAAR IK WIL SPELEN!!! Iemand een oplossing :?
Ga counter-striken ofzo.. en anders gewoon wachten :)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nouw kom je er achter hoe verslaafd je wel niet ben aan wolfenstein :7 , tenminste ik wel :o .

• urf
  • Niet online
Ik ga idd Counterstrike maar weer instaleren, was ook wel superkewl!!

Ik hoop trouwens dat MOHAA ook snel uitkomt, heb je tenminste niet van die f*cking zombies.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nouw, zoeken naar servers kan weer.
Is een ping van 5476 laag? :( .

Verwijderd

hmmm volgens mij zijn alle gecrackte servers eraf krijg allemaal nieuwe errors invalid_cdkey 512 of zo en nog meer

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
En nu vraag ik me af, hoe hebben jullie uberhaupt RTCW kunnen spelen met een illegale CD-key ?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op woensdag 28 november 2001 18:47 schreef CyberTijn_ het volgende:
En nu vraag ik me af, hoe hebben jullie uberhaupt RTCW kunnen spelen met een illegale CD-key ?
omdat de beveiliging van RTCW ronduit slecht is? :)
Multiplayer crack misschien?

• urf
  • Niet online
euh? multiplayer demo misschien?

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Er is een multiplayer crack uit waarmee je een authentication server op je eigen pc kan starten, en dat ie op jouw pc dan checkt als je serial klopt >:)

Maar ik kan je in dit forum de url niet geven, hier mag dit niet.

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
Als je de hele wolfenstein rtc hebt... gebruik je eigenlijk het no. voor de cd van iemand anders, wat dus betekend dat er 2 of meer mensen met dat nummer zijn... aangezien er maar 1 van die no. maar mag inloggen kan er dus maar een iemand met dat nummer gaan spelen.. snap ie...8-)
nou ja... in ieder geval.. in speel dus nog de demo omdat ik dus noet online kan spelen...:(

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 16:54 schreef Grablinco het volgende:
Als je de hele wolfenstein rtc hebt... gebruik je eigenlijk het no. voor de cd van iemand anders, wat dus betekend dat er 2 of meer mensen met dat nummer zijn... aangezien er maar 1 van die no. maar mag inloggen kan er dus maar een iemand met dat nummer gaan spelen.. snap ie...8-)
nou ja... in ieder geval.. in speel dus nog de demo omdat ik dus noet online kan spelen...:(
Ik gebruik het zelfde nummer als van een vriend van mij we kunnen wel tegelijk spelen, en dat vond ik wel vreemd want in andere spellen bijv cs dan lukt dat niet. :?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:27
Heb hier ook af en toe last van en dan doet hij het in een keer weer. :? Echt heel vaag.
Pagina: 1