Ok ik heb dus een marantz sr7000 Dolby Surround/DTS versterker. Als ik nu bijvoorbeeld MTV /TMF opzet en ik hem instel op DOLBY dan klapt telkens het geuid er uit. Ik hoor telkens een relais omklappen. Na enige seconden komt het geluid dan weer terug en gebeurt het weer. Hoe harder ik hem zet hoe snelle het gebeurt. Als ik een DVD (Dolby Digitaal) heb ik gene problemen. Wat kan dit zijn. Het lijkt op een beveiliging die iets te fanatiek is
nee wantt zowle met mijn cd als met mijn tf heb ik erlast van en mijn cd speler maakt gebruik van glas
ja zal bekabeling eens checken maar vindt ik wel gek want ik hb het zowel met cd als met video en met DTS weer niet
Het moet bijna wel sluiting zijn.. of oververhitting. Anders gaat de beveiliging er echt niet op.Op woensdag 28 november 2001 16:31 schreef TrailBlazer het volgende:
ja zal bekabeling eens checken maar vindt ik wel gek want ik hb het zowel met cd als met video en met DTS weer niet
Anders misschien een aardlus tussen je tv en versterker ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
ja ik heb het er was een draadje van het speakersnoer tegen de behuizing aangekomen. en dit g af vage problemen alles opnieuw aangesloten en de buren worden weer gek
Zwager had hetzelfde probleem, was al bijna vanplan om een nieuwe te kopen, helaas werkte mijn advies (zou dan zijn reciever tegen een leuk prijsje kopen).
Bij 1 van zijn dolby boxen maakte een draadje sluiting.
And The Only One
jij ook met je grote mondOp vrijdag 30 november 2001 14:07 schreef Diamon het volgende:
bekend probleem dat van jou.
Zwager had hetzelfde probleem, was al bijna vanplan om een nieuwe te kopen, helaas werkte mijn advies (zou dan zijn reciever tegen een leuk prijsje kopen).
Bij 1 van zijn dolby boxen maakte een draadje sluiting.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Pagina: 1