hoe zit het nu met de terratec dmx fire en XP??

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Ik heb de afgelopen tijd veel problemen topics gezien met de Terratec DMX fire 1024 i.s.m. Windows XP.......

net nu ik dus mijn SBLive Value wil verruilen voor deze kaart......maar ik draai winXP dus hij moet natuurlijk wel perfect werken, ook de rear speakers graag :)

ik heb gezien dat nu officiele XP drivers uitzijn, die zouden perfect moeten werken toch??? of zijn er nog steeds veel terratec mensen die problemen hebben in XP?????

en qua geluidskwaliteit ga ik dan achteruit t.o.v. van de soundblaster???

PIII 800@804 Mhz

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Na wat aanloopproblemen ben ik nu heel tevreden met mijn XFire 1024.
De geluidskwaliteit is beter dan bij Creative kaarten (vooral betere signaal/ruisverhouding) en ik heb meer mogelijkheden om precies alles zo in te stellen als ik wil.

Voor meer info en workaround voor sommige problemen zou ik even de volgende links volgen:
http://www.tweakers.net/meuktracker/1199
http://www.tweakers.net/meuktracker/1224
[topic=304157/1/25]

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• svanuden
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05-2024
ik heb de live 5.1 ding werkt absoluut da best onder XP ook rear speaker. vergeet dit niet onder windows speakers in te stellen anders zet ie dat steeds terug :? kwam ik laatst achter. die terratec heb ik hier ook gehad maar je gaat er niet op achteruit verre van dat Creative maakt nog steeds goede kaarten voor een redelijke prijs....

• Noedelsupke
Op woensdag 28 november 2001 15:31 schreef SvanUden het volgende:
ik heb de live 5.1 ding werkt absoluut da best onder XP ook rear speaker. vergeet dit niet onder windows speakers in te stellen anders zet ie dat steeds terug :? kwam ik laatst achter. die terratec heb ik hier ook gehad maar je gaat er niet op achteruit verre van dat Creative maakt nog steeds goede kaarten voor een redelijke prijs....
:? ik heb nu dus een creative waar een terratec voor in de plaats komt ;)

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
Op woensdag 28 november 2001 15:30 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
Na wat aanloopproblemen ben ik nu heel tevreden met mijn XFire 1024.
De geluidskwaliteit is beter dan bij Creative kaarten (vooral betere signaal/ruisverhouding) en ik heb meer mogelijkheden om precies alles zo in te stellen als ik wil.

Voor meer info en workaround voor sommige problemen zou ik even de volgende links volgen:
http://www.tweakers.net/meuktracker/1199
http://www.tweakers.net/meuktracker/1224
[topic=304157/1/25]
Thanks ik heb nu gezien dat de meesten die eerst geen rear geluid hadden dit nu wel hebben met de nieuwste drivers, dat wordt dan bestellen maar denk ik :)

PIII 800@804 Mhz

• Ivar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-07-2022
Bij mij werkt met de nieuwe drivers voor XP ook alles prima, de 2e line-out niet zo voor mijn koptelefoon, maar dat zal waarschijnlijk liggen aan een jumperinstelling voor headphone-amplifying (jaja ik heb voor het eerst in m'n leven een handleiding geraadpleegd :)). Ik zou niet aarzelen om een Terratec aan te schaffen, betere kwaliteit/prijs verhouding dan Creative, maar om nu om te gaan ruilen als je een goede Creative hebt???

• Noedelsupke
Op woensdag 28 november 2001 15:55 schreef Ivar het volgende:
Bij mij werkt met de nieuwe drivers voor XP ook alles prima, de 2e line-out niet zo voor mijn koptelefoon, maar dat zal waarschijnlijk liggen aan een jumperinstelling voor headphone-amplifying (jaja ik heb voor het eerst in m'n leven een handleiding geraadpleegd :)). Ik zou niet aarzelen om een Terratec aan te schaffen, betere kwaliteit/prijs verhouding dan Creative, maar om nu om te gaan ruilen als je een goede Creative hebt???
ja ik heb een fatsoenlijke digital out nodig en die mist bij mn Creative :{

Maar het belangrijkste is dat dus alle 4 de boxen het goed doen

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1