Toon posts:

Simkaart afgesloten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gisteren (nadat ik de rekening van m'n abo kreeg...) even m'n oude prepay in m'n tel gestopt, maar als ik nu de pincode intoets en hij gaat naar het netwerk zoeken krijg ik de melding "SIM-kaart fout".
Wil dit zeggen dat Libertel deze geblokkeerd heeft omdat ie langer dan ?? maanden niet is gebruikt?!

Verwijderd

Denk 't wil, na 1 jaar verloopt vaak de geldigheid van je beltegoed en daarna meestal nog 3 maanden voordat je kaart definitief ongeldig is.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik zat hier ook aan te denken, maar volgens mij is dat kaartje maar max. een half jaar niet gebruikt ofzo.

k heb net nog ff geprobeerd, en hij doet ut nog steeds niet...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sim kaart fout wil zeggen dat de kaart (of het contact er mee) niet goed is. Als ik mijn oude prepay-sim die niet meer werkt omdat ik het nummer ervan nu voor mijn abo gebruik in mijn telefoon stop krijg ik gewoon geen netwerk.

Verwijderd

simlock op je telefoon ?

dat zal het zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
nee mijn tel. is simlockvrij (heb ik zo gekocht).

Kan zo'n simkaartje zomaar stuk gaan dan? Want hij zat in een andere tel waar ie gewoon in werkte, die tel heb ik een tijd niet gebruikt en nu heb ik dat kaartje daar uitgehaald en in me nieuwe tel gestopt??

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Als je SIM-kaart afgesloten is werkt alles zoals het telefoonboek ed op je telefoon nog gewoon, je kan alleen niet meer op het netwerk van je provider.
Op woensdag 28 november 2001 15:25 schreef _mark_ het volgende:
Kan zo'n simkaartje zomaar stuk gaan dan? Want hij zat in een andere tel waar ie gewoon in werkte, die tel heb ik een tijd niet gebruikt en nu heb ik dat kaartje daar uitgehaald en in me nieuwe tel gestopt??
Zomaar natuurlijk nooit, misschien dat de kaart er niet helemaal goed in zit.

Verwijderd

zoek eens ff op mijn naam :)
heb laatst een topic geopend dat libertel oude simmetjes gaat blokkeren :)
Pagina: 1