Ik heb videostudio 4 maar ik kan nergens vinden hoe je met je videocamera kan opnemen. Er kan wel gecaptured worden, maar ik wil graag de beelden ook weer terug zenden naar de videocamera. Heeft iemand enig idee hoe je dat moet doen?
Is zeker dat pakket wat je bij Hercules firewire kaarten krijgt ? van Ulead. Dat is echt een rot programma.. vind ik.
Kijk ff in het manual wat erbij hoort. Geloof dat het daar wel in stond.
Kijk ff in het manual wat erbij hoort. Geloof dat het daar wel in stond.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Het is inderdaad een zwaar rotprogramma, maar ik wil er ook alleen maar filmpjes naar de videocamaera mee schrijven.
Ik heb een JVC DVL-150 waarvan de DV-in is ingeschakeld. Maar het gaat er juist om dat ik de functie niet kan vinden in ulead videostudio 4.0 en ook niet in de help of zo, ik heb er al uitgebreid naar gezocht.
Ik heb een JVC DVL-150 waarvan de DV-in is ingeschakeld. Maar het gaat er juist om dat ik de functie niet kan vinden in ulead videostudio 4.0 en ook niet in de help of zo, ik heb er al uitgebreid naar gezocht.
Ulead Mediastudio is misschien een aanrader. Kun je downloaden van hun website!