Hoe Winamp starten met Logitech Optical Desktop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 08:54
Heeft iemand een idee hoe ik Winamp kan starten met het toetsenbord van de Logitech Cordless Desktop Optical. Je kan alleen MusicMatch en die troep starten maar dat wil ik niet. Ik kan ook nergens vinden waar je het kan instellen.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Ik denk dat het makkelijker is om het op te starten met je muis :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je music match deinstalleerd pakt hij als het goed is winamp automatisch. Je kan geloof ik maximaal 3 dingen in je lijst hebben staan. Bij mij werkt het perfect. Als je music match gedeinstalled hebt wel even opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 08:54
Op woensdag 28 november 2001 15:42 schreef freaky164 het volgende:
als je music match deinstalleerd pakt hij als het goed is winamp automatisch. Je kan geloof ik maximaal 3 dingen in je lijst hebben staan. Bij mij werkt het perfect. Als je music match gedeinstalled hebt wel even opnieuw opstarten
Bedankt. Ik zal het ff uitproberen.

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Volgens mij ligt het meer aan je winamp installatie. Zo heb ik bijvoorbeeld 5 items in m'n mediaknop lijst staan (mediaplayer, real jukebox, real player, mediaplayer 7 en winamp.

Gebruik je niet toevallig winamp 3? Want daar werkt het nog niet mee.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 03:19 schreef Yannick het volgende:
Volgens mij ligt het meer aan je winamp installatie. Zo heb ik bijvoorbeeld 5 items in m'n mediaknop lijst staan (mediaplayer, real jukebox, real player, mediaplayer 7 en winamp.

Gebruik je niet toevallig winamp 3? Want daar werkt het nog niet mee.
offtopic:
lekker schermpje :)

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49

KroeT

[...]

KeyAmp? Een progje waarmee je keyamp kan starten en bedienen terwijl het op de achtergrond staat, met een gewoon toetsenbord (voor de onfortuinlijken onder ons die geen multimediekeyboardje hebben zoals jij). Volgens mij kan je ook wel je MM knopjes aan een actie binden in KeyAmp.

Peace is not simply the absence of war.

Pagina: 1