Toon posts:

MSI K7T 266 PRO2-RU vs EPOX 8KHA+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bijna klaar met het samen stellen van mijn PC maar nu zit ik met een dilemma :?

In mijn originele plannen wou ik een MSI K7T266 PRO2-RU, nou heb ik daar wat negatieve maar ook positieve reviews van gelezen. Een collega van mij adviseerde mij om voor de EPOX te kiezen omdat hij stabieler en goedkoper is.

nou is mijn vraag voor mensen die ervaring hebben met een of beide mobo's: welke moet ik kiezen? Is de MSI echt zo onstabiel? En is het de onstabiliteit waard vergeleken met wat je er voor terug krijg (4 extra USB 2.0, Sound, en Raid)?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Bij mij is msi stabiel!! heb wel een ander bordje maar goed! en wat die epox betreft er zijn op het moment heel wat problemen mee! zoals je kunt lezen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
Ik zat ook met die vraag :) en ik kies nu toch voor de Epox 8KHA+, want hij is sneller (stabieler weet ik niet) en hij is toch 110 piek goedkoper en de MSI is ook moeilijk verkrijgbaar :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 15:35 schreef Marc00 het volgende:
Ik zat ook met die vraag :) en ik kies nu toch voor de Epox 8KHA+, want hij is sneller (stabieler weet ik niet) en hij is toch 110 piek goedkoper en de MSI is ook moeilijk verkrijgbaar :)
Klopt... elke winkel waar ik ben geweest is hij al uitverkocht. Op de hcc waren ze al op voordat ik vooraan de rij kwam :(

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf heb ik die epox mobo, heb geen ervaring met die MSI.
Maar ik ben er echt totaal 100% tevreden over, stabiel,snel en erg makkelijke bios.

39

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Hier op got is het zo dat iedereen altijd alles wat ie zelf heeft top vind. Naar mijn mening zijn epox, asus, msi, abit, gigabite en ga zo maar door allemaal top merken die allemaal wel IETS kleins mankeren. Of je dus msi neemt of epox, ligt er maar net aan wat je meer aanspreekt, bij mij was dat epox omdat ie in benchies snel was, goedkoop en goed overklokbaar. Dat klopt allemaal, maar ik tijfel er niet aan dat die msi net zo goed is.

enige wat je niet moet nemen zijn pcchips mobo's en dat soort ongein.

Als je dus je mobo snel/goedkoop wil hebben pak de epox, als je dat niet helemaal lekker ligt dan w8 je lekker op die msi.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
Op woensdag 28 november 2001 16:04 schreef salvador4 het volgende:
Hier op got is het zo dat iedereen altijd alles wat ie zelf heeft top vind. Naar mijn mening zijn epox, asus, msi, abit, gigabite en ga zo maar door allemaal top merken die allemaal wel IETS kleins mankeren. Of je dus msi neemt of epox, ligt er maar net aan wat je meer aanspreekt, bij mij was dat epox omdat ie in benchies snel was, goedkoop en goed overklokbaar. Dat klopt allemaal, maar ik tijfel er niet aan dat die msi net zo goed is.

enige wat je niet moet nemen zijn pcchips mobo's en dat soort ongein.

Als je dus je mobo snel/goedkoop wil hebben pak de epox, als je dat niet helemaal lekker ligt dan w8 je lekker op die msi.
Ik vind wat ik zelf heb zeker niet top. Ik heb namelijk een bagger systeem :) Ik zelf heb een Asus mobo en ik had eerst nog nooit van Epox gehoord, maar toch wil ik die heel graag.

The devil is in the details.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Ik heb ook heel lang asus gehad, eerst een p2b, daarna een a7v, maar ik ben zonder twijfelen over gestapt op een epox. Ik houd mezelf nooit zo vast aan 1 merk, je koopt iets en dat moet gewoon goed werken, en dat doet het bij mij ook altijd. Idem dito met videokaarten, ik heb een gf 256 gehad, die geruild tegen een mx. Altijd veel plezier gehad met nvidea, maar zodra er dan iemand anders (ati) met iets leukers/interessanters komt stap ik zo over, kan daar geen emotionele waarden aan hechten, en bevalt het niet kan je altijd terug gaan of de hele zwik verkopen.
Pagina: 1