Toon posts:

Probleem!!!!!!!! ide

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 450 mhz fif pc van ongeveer 2jaar oud. Nu wil ik een cd-brander kopen en alle aansluitingen zijn E-IDE Mijn moederbord heeft nog steeds het normale ide 40 kanaals

Zou een plextor brander van 24x fikken werken op mijn pc.
of moet ik toch naar slomere branders kijken????????????????????????????????????????? :'(

Verwijderd

Die brander is gewoon UDMA33, en daar heb je geen 80pins kabel voor nodig...

Moet dus gewoon werken... kan natuurlijk nog altijd zijn dat je PC de data niet aagevoerd krijgt, dus dat je nog niet op 24x kan branden...

Mzzls

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Dit is al zo vaak voorgekomen. Maar voortaan zal de eerst maar eens zelf wat zoeken. Lees dit zegt dan dan dit topic waarschijnlijk een slotje krijgt. Maar vooruit ik help je deze keer dan nog wel.

Het werkt wel hoor. Als je ook 1op1 kopies wil gaan doen dan moet je toch de beide drives op een andere kabel te zetten. Maar hij is gelukkig burn proof.
Op woensdag 28 november 2001 14:37 schreef FRiNKEL het volgende:
Die brander is gewoon UDMA33, en daar heb je geen 80pins kabel voor nodig...

Moet dus gewoon werken... kan natuurlijk nog altijd zijn dat je PC de data niet aagevoerd krijgt, dus dat je nog niet op 24x kan branden...

Mzzls
Ze hebben hier liever ook niet dat je ander je post nog wat zegt. Daar is de signatuur voor.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 14:40 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Dit is al zo vaak voorgekomen. Maar voortaan zal de eerst maar eens zelf wat zoeken. Lees dit zegt dan dan dit topic waarschijnlijk een slotje krijgt. Maar vooruit ik help je deze keer dan nog wel.

Het werkt wel hoor. Als je ook 1op1 kopies wil gaan doen dan moet je toch de beide drives op een andere kabel te zetten. Maar hij is gelukkig burn proof.
[..]

Ze hebben hier liever ook niet dat je ander je post nog wat zegt. Daar is de signatuur voor.
Waar heb je dat nou weer vandaan?! :?

Verwijderd

Topicstarter
Punt 1 cursus Nederlands :?
Punt 2 Als je iets zegt zeg iets zinnig }:O
Punt 3 Volgende keer nuchter graag :r

Verwijderd

Topicstarter
[quote]

????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????

even zodat ik het begrijp?? >:)

Verwijderd

:?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

1. dit hoort in OM
2. Gebruik iets minder ??????????????????? (irritant)
3. Verzin een wat nuttigere titel

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.