Toon posts:

Miro Studio DC10 plus

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb ff een vragie. Ik wil een capture kaart hebben die aangesloten kan worden met een cowax kabel.

Ik heb gehoord dat de Miro Studio DC10 plus een cowax aansluiting heeft maar is dit echt waar ???

Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
Ik heb wat oude films op VHS staan en die wil ik wegschrijven in mijn computer om ze vervolgens te branden als Video Cd.
Maak ik nu een goede keus met deze kaart ???

In ieder geval harstikke bedankt. :)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ja, dat kan met de DC10+

En nee er zit geen coax verbinding op zoals je omschrijft.

Er zit composite in/out en s-video in/out op.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:26

Kettrick

Rantmeister!

Je kan gewoon met Scart een composite signaal in je DC10 prikken, geen probleem :)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 21:29

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

van de miro-site :
Video ingangen : 1 Composiet (RCA connector), 1 S-Video (Hosiden connector), P AL/NTSC/SECAM
Video uitgangen : 1 Composiet (RCA connector), 1 S-Video (Hosiden connector), P AL/NTSC

Geen COAX aansluitingen dus.

• joennie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

joennie

Certified SCRUM Professional

als het goed is moet dit wel met de miro dc10+ kunnen. dit kan dan onder windhoos, maar zeker ook onder linux (http://ronald.bitfreak.net/)
is ERRUG leuk :)

Linux aanhanger!

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp iets niet wat houd precies de aansluiting Video ingangen : 1 Composiet (RCA connector) in.

En hoe zit het met het geluid moet dat via je soundcard lopen of via de capture kaart

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 14:46 schreef capefear het volgende:
Ik begrijp iets niet wat houd precies de aansluiting Video ingangen : 1 Composiet (RCA connector) in.

En hoe zit het met het geluid moet dat via je soundcard lopen of via de capture kaart
Via een geluidskaart.

Die aansluiting betekent gewoon.. Composite video in.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Nog een klein vraagje bestaan er ook Capture kaarten met een cowax aansluiting ????
Of is dit een stomme vraag ?

• tbusquet
Op woensdag 28 november 2001 15:31 schreef capefear het volgende:
Nog een klein vraagje bestaan er ook Capture kaarten met een cowax aansluiting ????
Of is dit een stomme vraag ?
Niet echt stom, ook niet echt slim :P

Maar goed een coax aansluiting zoals jij beschrijft betekent dat er een de-modulator op de kaart moet zitten, bij mijn weten hebben alleen tvkaarten dit.

Ik ken geen officiele captureboarden. (met hardware codec) die zoiets hebben.

Pagina: 1