Toon posts:

Geen internet op één pc in netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn netwerk geupgrade van 10 naar 100mbit/s en ben nu alles weer aan het installeren, maar ik hep een probleempje...
Ik heb alles weer zo ingesteld als het was, maar op één pc in mn netwerk krijg ik geen internet (chello gedeeld met rideway proxyserver..).
Ik begrijp er geen barst van, ik heb alles precies zo ingesteld als op de andere comps in mn netwerkje, waar ik wel rustig kan internetten, maar daar op die ene pc doet ie het niet.
Alles werkt verder prima vanaf die pc, dus aan kabels e.d. kan het volgens mij niet liggen. Iemand een idee waar wel aan??

• Knoetje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 13:39
Je kunt wel netwerken tussen de computers??

Alles is najagen van wind...

Verwijderd

Topicstarter
Yep, verder werkt alles prima...

• Knoetje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 13:39
Dan ligt het aan je proxy...

Alles is najagen van wind...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
zet er eens Analog X proxy op....als dat niet werkt weet ik t ook niet meer....die is zo simpel dat ie het ALTIJD doet....wel wat weinig mogelijkheden, maar wel altijd werkend

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff AnalogX geinstalleerd en hij doet het nog steeds niet op die ene, terwijl t op die anderen prima werkt... MSN doet t daar ook niet trouwens, op de anderen wel...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb het probleem net andersom: wel i-net, maar geen thuisnetwerk! :(
Check Wel gedeelt i-net, maar geen thuisnetwer :? Maar es...

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Het is een heel erg basic oplossing maar gooi je hele netwerkomgeving is leeg. Start opnieuw op - Installeer alles (ook je netwerkkaart dus) opnieuw en hoop dat het werkt.

* Steven is wat actiever in NT aan het posten en gaat zichzelf betrappen op dubbelposte >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 17:12 schreef Steven_NL het volgende:
Het is een heel erg basic oplossing maar gooi je hele netwerkomgeving is leeg. Start opnieuw op - Installeer alles (ook je netwerkkaart dus) opnieuw en hoop dat het werkt.

/me is wat actiever in NT aan het posten en gaat zichzelf betrappen op dubbelposte >:)
Heb ik ook al gedaan, maar werkte ook niet :(. Ook nog een keer alle kabeltjes nagekeken, maar alles klopt verder... HELLUP!!!! :(

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Probeer eens een ander Router/Proxy programma
misschien heb je dan meer geluk.

ik zelf gebruik WinRoute, hoef je eigenlijk alleen maar je server in te stellen met DHCP en de rest werkt dan vanzelf.

zo werkt ut voor mij iniedergeval

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Iets HEEEL lulligs: Heb je wel genoeg licenties voor je proxy server. En wat zegt trouwens de logs van je proxy?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een (nog) 30-dagen versie van Rideway. Ik was de laatste tijd wat verschillende proxyservers aan het proberen en ik vond deze wel goed. Is trouwens ook erg simpel met weinig opties, maar hij werkte wel goed. Volgens mij ligt het probleem wel op de client computer, alles van het netwerk doet het, hij ziet alleen de proxyserver niet en alle instellingen in IE staan goed... Ik vind het erg vreemd, anders moet ik maar ns die hele comp opnieuw formatten, dat werkt vaak wel... Ik zou het anders echt niet meer weten...

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik heb m'n client comp opnieuw geinstalleerd en nou doet 'ie t weer (gelukkig, pffff :P). Ik weet nou nog steeds niet waar het aan lag maar het lag in iig op die client comp. Bedankt voor de hulp...
Pagina: 1