Keer op keer krijg ik deze error. Heb het spel al meerdere malen opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft maar komen
Iemand misschien ervaring met deze error?
Greetz
Greetz
Lachen manOp woensdag 28 november 2001 14:52 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
kill?? als je kill in console tiept als je niet in een game zit gaat het niet goed neej
Waarom dat nou weer, dan verlies je een frag man!Op woensdag 28 november 2001 15:24 schreef Frank128 het volgende:
ik heb zelfs een kill knop
als ik in mn eentje over ben met weinig health en er komt een heel leger op me af druk ik snel op die knop, die kill gun ik ze dan niet
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Lekker slim, gaat er een frag af EN er komt nog eens een death bij..Op woensdag 28 november 2001 15:26 schreef AzzKickah het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer, dan verlies je een frag man!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Type maar eens 'kill' in console.Op woensdag 28 november 2001 15:41 schreef RaDKiLL het volgende:
Speel al een tijdje CS (jaartje) maar van zelfmoord in CS hebbik nog nooit gehoord....
Explique svp?!
Kan je ook ff je autoexec.cfg posten?? misschien dat daar iets vreemds in staat.. En misschien een screenshot ofzo?? Tis me nog steeds niet helemaal duidelijk.. Config ziet er volgens mij wel redelijk normaal uit..Op woensdag 28 november 2001 17:13 schreef Celeron_clocker het volgende:
OK effe wat meer duidelijkheid. Als ik in wil loggen in een server en het console scherm gaat net weer omhoog dan knalt ie weer naar de lijst met server met die melding. Hier mijn config.cfg
[lijst]
Mmmm das een behoorlijke lijstHoop dat iemand er wat mee kan.
Greetz
Verwijderd
Mja, als hij autoexec.cfg moet hij een BEPAALDE regel (Admin-Mod) ff weglaten enz..Op woensdag 28 november 2001 17:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan je ook ff je autoexec.cfg posten?? misschien dat daar iets vreemds in staat.. En misschien een screenshot ofzo?? Tis me nog steeds niet helemaal duidelijk.. Config ziet er volgens mij wel redelijk normaal uit..
Oh en je password is nu zichtbaar voor iedereen
Kan je een screenshot posten?Op woensdag 28 november 2001 19:12 schreef Celeron_clocker het volgende:
Niemand meer?Kan ik nog niet CS'en
Greetz
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq