Verwijderd
Kan inderdaad ook aan het papier liggen Gebruiken jullie ander soort papier?
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
als dat niet lukt ligt het aan het papier.
Verwijderd
succes
http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl10045.htmlOp woensdag 28 november 2001 14:42 schreef coelho het volgende:
Ik heb zojuist een HP hulpsetje besteld. Mocht het niet werken, dan zal ik zeker ook naar de andere voorgedragen oplossingen kijken. Bedankt!
Voor de andere die ook hier problemen me hebben...
Hoorde laatst van een HP technicus dat het begonnen is toen ze die rubbertjes op een millieu vriendelijkere manier zijn gaan produceren....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Dat is prettiger voor de printer omdat de vellen dan niet aan elkaar "gekleefd" zitten door het vacuüm.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik heb precies hetzelfde probleem, en ook bovengenoemd kitje besteld. Dit hielp echter helemaal niet. De grap is dat HP maar 1 jaar garantie geeft op dit type printers (belachelijk vind ik eigenlijk) en ik hem net 2 jaar heb. Repareren kost minstens 100 Euro ex. BTW, en dat is voor mij (arme student) geen optie.
Mij is wel verteld dat ik het rubber(?) aan de binnenkant wat zou kunnen opschuren... Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat trucje van het rubber opschuren heb ik ook al eens gehoord, geen ervaring mee (maar het klinkt wel logisch).
Volgens mij zit het er goed in... Hoe controlleer ik dat? Ik kan volgens mij niet zomaar nóg een kitje aanbrengen toch?Coppertop schreef op 23 september 2002 @ 19:18:
Bij mij heeft het kitje al een flink aantal keren goed geholpen. Zit het plasticje wel goed in de printer geplakt? Ik heb wel eens meegemaakt dat deze gewoon op dat aanbreng-apparaat-geval bleef plakken.
Dat trucje van het rubber opschuren heb ik ook al eens gehoord, geen ervaring mee (maar het klinkt wel logisch).
(ik ben van 1996 t/m 1999 HP monteur geweest; sindsdien niet meer mee gewerkt, buiten mijn eigen LaserJet 6MP, ik had eigenlijk wel verwacht dat dit probleem eigenlijk niet meer zou bestaan)
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Dubbel aanbrengen lijkt me geen goed plan.
Ik heb er redelijk veel ervaring in (repareer al meer als 15 jaar faxen, printer en copiers) en weet alleen dat het rubber wat er nu geplaatst wordt van een ander materiaal is.
Verder hebben ze probleem al jaren, met de HP5L, 6L en de faxen HP3100 enz (allemaal met invoer van boven) en nog nooit is het fatsoenlijk opgelost.
"If it ain't broke, don't fix it!"
Heb ook een kitje besteld, ff kijken of het gaat werken.
Heb er zelf goede ervaringen mee iig.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dat 'zeker' zou ik maar achterwege laten. Hier werkt het namelijk voor geen meter...Oscar the Grouch schreef op 24 september 2002 @ 09:00:
Dat gaat zeker wel werken![]()
Heb er zelf goede ervaringen mee iig.
Verwijderd
1) er moeten pakrollen worden vervangen
2) er moet een seperation path worden geplaatst
mocht je niet aan de onderdelen aankomen, dan kan je nog altijd de pakrollen opruwen en hopen dat het werkt...
Was bij mij helemaal gratis hoor...Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 01:37:
En dat noemen ze een gratis kitje?? Free dilivery zeggen ze, maar je moet wel mooi 16 Euro betalen.
Nou, die seperation kit zit er bij mij in, en het helpt geen zak. Ik word er zo doodziek van, mijn printer loopt om de haverklap vast, het gaat alleen goed als ik er handmatig één voor één de blaadjes instop. Dan duurt het héél lang om een groot verslag voor school te printen.SP33DST3R schreef op 14 december 2002 @ 01:49:
er zijn meerdere oplossingen vooor dit probleem;
1) er moeten pakrollen worden vervangen
2) er moet een seperation path worden geplaatst
mocht je niet aan de onderdelen aankomen, dan kan je nog altijd de pakrollen opruwen en hopen dat het werkt...
Dan te bedenken dat ik een, naar mijn mening, dure printer heb gekocht (LaserJet 1100) omdat ik gewoon zonder gezeik wil kunnen printen.
Misschien kortzichtig: maar bij mij komt er geen HP meer in huis...
Probeer zo'n gratis kitje nog eens te installeren, wie weet dat het helptVincent Bovelander schreef op 14 december 2002 @ 11:47:
[...]
Was bij mij helemaal gratis hoor...
[...]
Nou, die seperation kit zit er bij mij in, en het helpt geen zak. Ik word er zo doodziek van, mijn printer loopt om de haverklap vast, het gaat alleen goed als ik er handmatig één voor één de blaadjes instop. Dan duurt het héél lang om een groot verslag voor school te printen.
Dan te bedenken dat ik een, naar mijn mening, dure printer heb gekocht (LaserJet 1100) omdat ik gewoon zonder gezeik wil kunnen printen.
Misschien kortzichtig: maar bij mij komt er geen HP meer in huis...
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Overigens dit probleem had HP ook al bij de HP5L en 6L, gewoon een slecht ontwerp.
"If it ain't broke, don't fix it!"
Verwijderd
Dan heb je niet goed gelezen!Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 01:37:
En dat noemen ze een gratis kitje?? Free dilivery zeggen ze, maar je moet wel mooi 16 Euro betalen.
Op die pagina staan boven elkaar de free delivery en de urgent delivery optie. Alleen voor de urgent optie hoef je te betalen.