Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Dit kan een defect memory module zijn. Maar het kan ook aan de timings liggen van je memory in de bios.
Net als ook de spanning wat je memory krijgt. (2.6volt 2.7volt)
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
????Op woensdag 28 november 2001 13:50 schreef Rick2001 het volgende:
Dit kan een defect memory module zijn. Maar het kan ook aan de timings liggen van je memory in de bios.
Kan ik die spanning veranderen in de BIOS. Misschien hoef ik dan niet nieuw geheugen te kopen...
Staat er in de bios een optie om je memory voltage in te stellen ?
Staat er in de bios een scherm om de spanningen te zien van de vcore, memory, +5volt ?
Als ja, kun je deze eens neerzetten hier ?
Staat er in de bios een scherm om de spanningen te zien van de vcore, memory, +5volt ?
Als ja, kun je deze eens neerzetten hier ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens even kijken. Zit nu op het werk.
Als ik in veilige modus opstart doet ie het gewoon. Krijg dan geen foutmeldingen.Op woensdag 28 november 2001 19:23 schreef steeg het volgende:
Start eens op en veilige modus, als Himem dan een probleem geeft is ut idd je geheugen
Verwijderd
Ik heb lange tijd ditzelfde probleem gehad op de peecee van m'n ouders ( een compaq bak ) Idd bij het opstarten krijg je een foutmelding apparaat NTkern niet gevonden of niet klaar ofzo. Na twee/drie keer opstarten startte hij wel door. Nadat ik win2k en zoals nu XP op die machine heb draaien heb ik dat probleem niet meer gehad.
Ik dacht in eerste instantie dat dit aan harwarematige problemen lag maar zoals ik het nu bekijk heeft het daar niet aan gelegen omdat de machine nu weer goed draait.
Ik weet ook geen oplossing hiervoor, ik heb het toentertijd voor lief genomen en dan maar een paar keer xtra booten...
greetings
Ik dacht in eerste instantie dat dit aan harwarematige problemen lag maar zoals ik het nu bekijk heeft het daar niet aan gelegen omdat de machine nu weer goed draait.
Ik weet ook geen oplossing hiervoor, ik heb het toentertijd voor lief genomen en dan maar een paar keer xtra booten...
greetings
Hmm... Dat is natuurlijk ook een oplossing. Gewoon negeren en proberen wat ie doet als ik w2k erop ga zetten. Ben toch van plan om w98 alleen te gebruiken als er spellen gespeeld moeten worden.
Ik ga ook het geheugen testen vandaag, kijken of er wat gevonden wordt.
Ik ga ook het geheugen testen vandaag, kijken of er wat gevonden wordt.
Pagina: 1